Obalový dizajn v pohybe

Presne taký je nový dizajn obalov KFC v Thajsku, kde je jednotkou v rýchlosti donášky. A práve túto vlastnosť sa pokúsili preniesť do krabíc, pohárov a tašiek na takeaway sortiment.

Koncept nového obalu pripravilo Ogilvy Asia. Dizajn vznikol “upgradom” pôvodných obalov, ktoré boli vylepšené o prvok, ktorý má tlmočiť práve spomínanú rýchlosť. Ak kvôli tejto novinke zvažujete letenku do Thajska, asi vás sklameme. Limitovaná edícia má byť dostupná iba najväčším odberateľom jedla z KFC.

 

Viac o novom obale si môžete pozrieť vo videu:

 

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

2014 v znamení redizajnov II.

Rok 2014, ktorý sa len nedávno skončil, bol pre viaceré značky rokom, kedy predstavili svoju vynovenú tvár. Pozrite…
pokračovanie článku

Dr. Waldhart – identita expedičného lekára

Vybudovať, posilniť či oživiť značku nepotrebujú iba rôzne spoločnosti a podniky. Identita je rovnako dôležitá aj pre jednotlivca, ktorý…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Orangina Bikini

Orangina je zhmotněním veškeré šťavnatosti, kterou pomeranče představují. Tato limitované edice byla uvedena na trh na Marine Day v Japonsku.