Obalový dizajn v pohybe

Presne taký je nový dizajn obalov KFC v Thajsku, kde je jednotkou v rýchlosti donášky. A práve túto vlastnosť sa pokúsili preniesť do krabíc, pohárov a tašiek na takeaway sortiment.

Koncept nového obalu pripravilo Ogilvy Asia. Dizajn vznikol “upgradom” pôvodných obalov, ktoré boli vylepšené o prvok, ktorý má tlmočiť práve spomínanú rýchlosť. Ak kvôli tejto novinke zvažujete letenku do Thajska, asi vás sklameme. Limitovaná edícia má byť dostupná iba najväčším odberateľom jedla z KFC.

 

Viac o novom obale si môžete pozrieť vo videu:

 

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Two Stories vytváří živou značku na podporu udržitelnosti v podnikání

Jen zlomek odvětví ekonomiky byl ovlivněn pandemií více než živé události. Průmysl však bojuje novými iniciativami. Například nedávno se sešlo 12 agentur pro pořádání akcí, aby založili Isla – organizaci na podporu environmentální udržitelnosti v podnikání. A designové studio Two Stories vytvořilo vizuální jazyk a webdesign, který má pomoct projekt rozběhnout.