Nové logo Googlu – niečo, čo sa len tak (voľným okom) nevidí

Google má nové logo! Počkať, vy ste si nevšimli? No, pre tentokrát vám to odpúšťame. Nový dizajn, ktorý sa objavil len nedávno, sa môže uchádzať o titul v Guinessovej knihe rekordov. Nie preto, že by bol neuveriteľne dokonalý alebo tak. Skôr ide o najdetailnejší redizajn v histórii. Veď posúďte sami.

V novom logu sú iba dve zmeny. Ťažko ich nazvať zásadné, aj keď možno niekde na našej planéte (alebo aj inej) žije niekto, kto práve na toto úpenlivo čakal. Dobre, koniec napínaniu – spoločným menovateľom oboch zmien je kerning. Správne.

google kerning

Konkrétne sa v „novom“ logu posunulu malé g o pixel vpravo a l tiež o pixel vpravo a ešte o jeden dolu. Ako to hovoril ten Neil Armstrong na Mesiaci?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe CS6 iba do 30.5.2014

Posledná možnost zakúpenia trvalých licencií Adobe CS6 a to ako samostatných aplikácií, tak aj kolekcií.
pokračovanie článku

BP&O Collections — Die Cutting

Neustále aktualizovaná galerie brand identity, obalového a grafického designu, publikovaná na BP&O, zahrnuje výrazné využití výřezů. Tento příspěvek představuje…