Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.

Jednoduché vizuály, ktoré zobrazujú rôzne typy hlavolamov a skladačiek výborne vystihujú  claim “It shouldn’t be that hard”. V sérii sú použité Rubikova kocka, puzzle či ďalšie. Pozrite sa na konkrétne printy:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Type:Rider – písmenkový Super Mario

Type:Rider je hra pre zariadenia iOS a Android, v ktorej môžete spoznávať históriu typografie. Medzi videohrami si už stihla získať…
pokračovanie článku

DIW print: dávame papieru pridanú hodnotu

Ak si dnes firma dáva niečo tlačiť, musí to byť originálne a kreatívne. A práve na segment zušľachťovania  tlače vsádza aj bratislavský DIW print. Do ich portfólia zariadení aktuálne pribudla vlajková loď Konica Minolta - MGI Jet Varnish 3D Evo 52.