Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.

Jednoduché vizuály, ktoré zobrazujú rôzne typy hlavolamov a skladačiek výborne vystihujú  claim “It shouldn’t be that hard”. V sérii sú použité Rubikova kocka, puzzle či ďalšie. Pozrite sa na konkrétne printy:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Noc mobilných aplikácií

Máme nimi preplnené smartfóny, používame ich na všetko možné aj nemožné, dokázali zarobiť milióny a aj spropagovať produkty a značky.
pokračovanie článku

Nová kniha o Lesnej Saune vás nechá zašpiniť si ruky

Osobný projekt fotografa Lukáša Procházku a dizajnéra Dušana lookin Chmeliara mapuje neobvyklú stavbu v Spišskom Hrhove. A neobvyklá (v dobrom) je aj samotná knižka, ktorú vám priblížime.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Mayhaven

Zázvorový likér z AIR Distillerie V Gatineau v Kanadě je přirozeně vyvážený. Obsahuje povznášející chutě jeho kořenů a filtrovaných pramenitých vod. Zlaté textury…