Nová IKEA kampaň inšpirovaná skladačkami

Značka vo svojej novej kampani komunikuje jednoduchosť skladania svojich produktov, no zároveň odkazuje aj na svoju asistenčnú službu.

Jednoduché vizuály, ktoré zobrazujú rôzne typy hlavolamov a skladačiek výborne vystihujú  claim “It shouldn’t be that hard”. V sérii sú použité Rubikova kocka, puzzle či ďalšie. Pozrite sa na konkrétne printy:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

InDesign pluginy 3. časť: Produktivita v tíme

Súčasný štandard medzi softvérom pre desktop publishing ponúka bohatú funkcionalitu a výkonné nástroje. Niekedy sú však jeho funkcie komplikovanejšie, než by bolo treba alebo chýbajú možnosti pre špecifické úkony. Práve vtedy sa príde vhod nejaký ten plugin.