Tento rok prebieha už piaty ročník súťaže Becherovka – Poháre českých dizajnérov a zapojiť sa môžu profesionálni dizajnéri i študenti dizajnu. Úlohou je navrhnúť pohár na becherovku, ktorý následne vyrobia české sklárne. Ten sa následne dostane trh ako súčasť špeciálnych balení spolu s fľašou. Téma tohtoročnej súťaže dostala názov Do dna.
Pohár ako propagačný predmet je v prípade Becherovky celkom logickým krokom. Značka ako taká je totiž pevne spätá s českým sklom a jeho ikonická fľaša s nezameniteľným vzhľadom a farbou tento fakt len potvrdzuje. Sklo ako dizajnový materiál je teda jasnou voľbou.
V odbornej porote súťaže budú sedieť výtvarník, architekt, dizajnér, sklár a vysokoškolský pedagóg Bořek Šípek, odborný garant súťaže Jaroslav Seifert jr., predseda predstavenstva sklární Crystal BOHEMIA, a.s., Milan Hlaveš z Umeleckopriemyslového múzea, šéfredaktorka Bydlení iDnes.cz Alena Řezníčková, marketingová manažérka značky Becherovka Original Martina Macková, medzinárodný ambasádor značky Jiří George Němec a dizajnér štúdia LLEV a minuloročný víťaž Marcel Mochal.
Viac informácií nájdete TU. Súťaž trvá do 6. 8. 2014.
zdroj: sdc.sk