Najlepšie kampane zamerané na vážne témy

Reklamy väčšinou vznikajú s cieľom upriamiť pozornosť k produktu alebo službu, či jednoducho povedané – zarobiť peniaze. Sú však aj také, ktoré sledujú trochu iný cieľ. Také sú najlepšie reklamné kampane na vážne témy, pri ktorých ide o to upozorniť verejnosť na dôležité a spoločensky významné otázky.

Zaujímavý prierez touto časťou kreatívnych kampaní dal dohromady portál From Up North. Ide o prehľad skutočne pestrý. Kampane v ňom obsiahnuté sú tematicky rôznorodé.

Jedny hovoria o domácom násilí, ďalšie o ochrane životného prostredia, iné o darovaní orgánov či bezpečnosti na cestách. Všetky pritom spája jedno – hovoria mnoho a zároveň nemusia povedať jediné slovo.

Načo teda plytvať slovami teraz – pozrite si konkrétne vizuály k úspešným kampaniam.

559ba408d3655 559ba40bb8f66 559ba40a16d3e 559ba40ab5d81 559ba40947c2f 559ba40d852c2 559ba40c0c160 559ba40536883 559ba40d2b518 559ba4062e7e5 559ba40a6618f 559ba40b10a5f 559ba40b74418 559ba40cc9bc5 559ba406de26d 559ba407d9854 559ba4083ceb0 559ba40883920 559ba409b8078

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko spolu s partnermi pripravili opäť raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu, médií, print…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – The Carbonation

The Carbonation je nezávislá značka šumivých koktejlů působící v Honkongu. .Oddity Studio vyvinulo identitu značky zaměřenou na obaly, etikety,…
pokračovanie článku

Adobe CS6 iba do 30.5.2014

Posledná možnosť zakúpenia trvalých licencií Adobe CS6 a to ako samostatných aplikácií, tak aj kolekcií. Posledný možný termín zadania objednávky na…