Reklamy väčšinou vznikajú s cieľom upriamiť pozornosť k produktu alebo službu, či jednoducho povedané – zarobiť peniaze. Sú však aj také, ktoré sledujú trochu iný cieľ. Také sú najlepšie reklamné kampane na vážne témy, pri ktorých ide o to upozorniť verejnosť na dôležité a spoločensky významné otázky.
Zaujímavý prierez touto časťou kreatívnych kampaní dal dohromady portál From Up North. Ide o prehľad skutočne pestrý. Kampane v ňom obsiahnuté sú tematicky rôznorodé.
Jedny hovoria o domácom násilí, ďalšie o ochrane životného prostredia, iné o darovaní orgánov či bezpečnosti na cestách. Všetky pritom spája jedno – hovoria mnoho a zároveň nemusia povedať jediné slovo.
Načo teda plytvať slovami teraz – pozrite si konkrétne vizuály k úspešným kampaniam.