Ach, tie obaly – Moo Iogurte

Minimalizmus. To je pojem, ktorý vystihuje obal tohto jogurtu. Veľa bieleho miesta, ktorému dominuje mono logo značky. Navyše, v tomto dizajne autori museli vyriešiť prekážku v podobe predpisov obalového dizajnu pre konkrétny trh.

Moo Iogurte sú gréckym výrobcom, ktorý ponúka tekuté jogurty, ktoré môžete konzumovať aj bez lyžičky. Svoje výrobky exportujú do rôznych krajín. Medzi nimi je aj Brazília. Práve v tejto krajine však bolo potrebné rešpektovať regulácie obalového dizajnu, podľa ktorých musí predná strana obsahovať takmer všetky informácie o produkte.

Rub a líc

Dizajnéri z mousegraphics si s touto okolnosťou poradili svojsky. Otočili logiku prednej a zadnej strany a vytvorili obal, ktorý aj na zadnej strane prezentuje dominantný podpis značky vo forme monogramu vo farbe príchute .

Na prednej strane toto logo rozšírili o časť, ktorá indikuje dodatočné informácie o konkrétnom nápoji. Pod grafickou zložkou sa nachádzajú všetky povinné údaje. Výsledkom je dizajn, ktorý prednú i zadnú stranu opticky vyvažuje a dodáva im rovnaký význam.

 

zdroj: mousegraphics.eu

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup magazínu zadarmo!

Ak hľadáte fotorealistický mockup pre magazín alebo časopis, skúste tento. Na graphicburger si ho môžete stiahnuť bezplatne. Ďalšie…
pokračovanie článku

Pozrite si práce finalistov NCD 2019

Finálové projekty prestížnej ceny môžete vidieť aj naživo. Stačí od 9. októbra do 1. decembra navštíviť výstavu v Slovenskom centre dizajnu,…
pokračovanie článku

Font dňa – Tarsus

zľava 50% do 28. septembra