Ach, tie obaly – Moo Iogurte

Minimalizmus. To je pojem, ktorý vystihuje obal tohto jogurtu. Veľa bieleho miesta, ktorému dominuje mono logo značky. Navyše, v tomto dizajne autori museli vyriešiť prekážku v podobe predpisov obalového dizajnu pre konkrétny trh.

Moo Iogurte sú gréckym výrobcom, ktorý ponúka tekuté jogurty, ktoré môžete konzumovať aj bez lyžičky. Svoje výrobky exportujú do rôznych krajín. Medzi nimi je aj Brazília. Práve v tejto krajine však bolo potrebné rešpektovať regulácie obalového dizajnu, podľa ktorých musí predná strana obsahovať takmer všetky informácie o produkte.

Rub a líc

Dizajnéri z mousegraphics si s touto okolnosťou poradili svojsky. Otočili logiku prednej a zadnej strany a vytvorili obal, ktorý aj na zadnej strane prezentuje dominantný podpis značky vo forme monogramu vo farbe príchute .

Na prednej strane toto logo rozšírili o časť, ktorá indikuje dodatočné informácie o konkrétnom nápoji. Pod grafickou zložkou sa nachádzajú všetky povinné údaje. Výsledkom je dizajn, ktorý prednú i zadnú stranu opticky vyvažuje a dodáva im rovnaký význam.

 

zdroj: mousegraphics.eu

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe Creative Days 2015

Konference Adobe Creative Days je spolupořádána společnostmi Amos Software a Adobe Systems. Zkušení odborníci na produkty a řešení Adobe a partnerských…
pokračovanie článku

What the Font?!

Možno ho poznáte, možno nie. Nástroj What the Font?!, ktorý – ako už názov prezrádza – vám vie pomôcť…