Nové logo vzniklo in-house a strieda dizajn, ktorý bol využívaný od roku 1964! Oproti pôvodnému dizajnu je výraznou premenou a pre mnohých určite aj šokom.
Výrazné kapitálkové logo vystriedal lowercase monogram vsadený do zaobleného rámiku. Ak sa pozriete pozornejšie (po prekonaní počiatočného “šoku”), môžete si v negatíve všimnúť znázornenie elektrickej zásuvky – medzi písmenom m a jeho podtržníkom.
Logo má niekoľko verzií, okrem jednofarebných (čierna a modrá) je to aj verzia s gradientom. Tá vyzerá vcelku lacno a pripomína skôr elektropredajňu z menšieho mesta, než medzinárodný koncern, ktorý práve investoval 27 miliárd dolárov do vývoja elektromobility.
Je to ale “iba” jedna z verzií. Nové logo nie je z tých najlepších, čo sme zatiaľ mohli v rozbiehajúcom sa roku vidieť (a asi ani nebude, dúfajme), ale nie je ani úplnou pohromou. Najväčším konfliktom bude pre mnohých to, že je diametrálne odlišné oproti svojmu predchodcovi.
Pokiaľ ide o ostatné prvky novej identity, prezentačné vizuály sú pomerne strohé. Vidno na nich nové tech písmo na mieru a takisto sublogá. Možno práve na ďalších výstupoch bude lepšie vidno, či nové logo dokáže obhájiť svoju existenciu a trvanlivosť.
zdroj: General Motors