M&M, ktoré začalo svoju existenciu pred vyše osemdesiatimi rokmi a dnes pôsobí vo viac ako stovke krajín sa rozhodli pre update brandingu. O ten sa postarala agentúra Jones Knowles Ritchie, ktorá minulý rok vytvorila novú vizualitu pre Burger King. Pamätáte?
Centrom novej identity ostala ústredná dvojica písmen, ktoré spája ampersand. Typografia prítomná v logu sa po novom dostáva viac do popredia a práve napríklad spomínaný znak & slúži na spájanie komunikačných posolstiev či ako pattern.
Dôležitým prvkom vizuálov sú aj samotné produkty, ktoré sú buď súčasťou textov alebo takisto z nich vznikajú rôzne vzory či kompozície. Všetko v pestrej farbe ako sa na M&M patrí.
Zvláštnym momentom môže pre niekoho byť prítomnosť nezmenených 3D avatar, lentiliek s očami a končatinami. Tie v kombinácii s novou identitou pôsobia tak trochu ako z iného sveta.
Celkovo však identita s danými výrazovými prostriedkami pomáha osviežiť komunikáciu značky a vzbudiť záujem.
zdroj: