Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.

Za novým dizajnom stojí londýnske Studio Output. Koncept, ktorý vytvorili, sa točí okolo oživeného písmena i z názvu značky. Autori chceli týmto spôsobom odkázať na spojenie, ktoré vzniká vďaka zvuku a špeciálne hudbe. Písmeno, ktoré tak slúži ako prepájací prvok odráža aj myšlienku prienikov kultúr, ktoré v očiach dizajnérov predstavujú niečo dynamické a tvárne.

Nové logo využíva písmo Neue Machina od Pangram Pangram, ktoré v Studio Output prispôsobili. Z písma dizajnéri derivovali aj nadpisový Sine Sans. Výsledok dodáva Mixcloudu dostatok osobitosti v generic sans serif epidémii, ktorú v mnohých súčasných identitách a redizajnoch možno pozorovať.

Londýnske štúdio pripravilo pre značku komplexný balík. Od statického loga, cez jeho animované, či skrátené verzie, typografiu, farby či prácu s fotkou ale aj brand film.

zdroj: Studio Output

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aktualizácia Macbook Pro

Apple jemne vylepšil svoje prenosné počítače. Nové Macbooky majú odteraz rýchlejší procesor a vo 13-palcovej verzii sa objaví už…
pokračovanie článku

Munken Kristall prichádza na Slovensko

Štvrtý, vysoko biely odtieň radu Munken Dizajn Spoločnosť Arctic Paper predstaví 14.4.2016 horúcu novinku v portfóliu prémiových dizajnových papierov…