Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.

Za novým dizajnom stojí londýnske Studio Output. Koncept, ktorý vytvorili, sa točí okolo oživeného písmena i z názvu značky. Autori chceli týmto spôsobom odkázať na spojenie, ktoré vzniká vďaka zvuku a špeciálne hudbe. Písmeno, ktoré tak slúži ako prepájací prvok odráža aj myšlienku prienikov kultúr, ktoré v očiach dizajnérov predstavujú niečo dynamické a tvárne.

Nové logo využíva písmo Neue Machina od Pangram Pangram, ktoré v Studio Output prispôsobili. Z písma dizajnéri derivovali aj nadpisový Sine Sans. Výsledok dodáva Mixcloudu dostatok osobitosti v generic sans serif epidémii, ktorú v mnohých súčasných identitách a redizajnoch možno pozorovať.

Londýnske štúdio pripravilo pre značku komplexný balík. Od statického loga, cez jeho animované, či skrátené verzie, typografiu, farby či prácu s fotkou ale aj brand film.

zdroj: Studio Output

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vtipné kresby s kačicou v hlavnej úlohe

Egyptský umelkyňa Noha Bahr vytvorila sériu “stop-motion” videí a kresieb, ktoré znázorňujú kačicu v hlavnej úlohe.
pokračovanie článku

Lunter má KRÉMOVÚ novinku aj nové logo

Najznámejší slovenské rastlinné nátierky pridali v novom roku do svojho portfólia KRÉMOVÚ nátierku – a rovno v štyroch príchutiach. Tá navyše…