Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.

Za novým dizajnom stojí londýnske Studio Output. Koncept, ktorý vytvorili, sa točí okolo oživeného písmena i z názvu značky. Autori chceli týmto spôsobom odkázať na spojenie, ktoré vzniká vďaka zvuku a špeciálne hudbe. Písmeno, ktoré tak slúži ako prepájací prvok odráža aj myšlienku prienikov kultúr, ktoré v očiach dizajnérov predstavujú niečo dynamické a tvárne.

Nové logo využíva písmo Neue Machina od Pangram Pangram, ktoré v Studio Output prispôsobili. Z písma dizajnéri derivovali aj nadpisový Sine Sans. Výsledok dodáva Mixcloudu dostatok osobitosti v generic sans serif epidémii, ktorú v mnohých súčasných identitách a redizajnoch možno pozorovať.

Londýnske štúdio pripravilo pre značku komplexný balík. Od statického loga, cez jeho animované, či skrátené verzie, typografiu, farby či prácu s fotkou ale aj brand film.

zdroj: Studio Output

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo dokonalej typografie

Tvoriť dobrú typografiu nie je žiadna veda. Veľa ľudí má pred prácou s písmom rešpekt, ale naozaj sa nie…
pokračovanie článku

Gigantic Bundle so zľavou 85%!

Dnes pre vás máme tip na skutočne rozsiahly balík zdrojov, ktorý môžete aktuálne so zaujímavou zľavou nájsť na…
pokračovanie článku

Umelkyňa Petra Švajger vytvorila zaujimavé GIFy

Slovinská študentka a umelkyňa Petra Švajger preslávila vďaka svojim vtipným GIFom, ktoré ilustrovali jej úzkostlivé stavy a dnes je opäť…