Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.

Za novým dizajnom stojí londýnske Studio Output. Koncept, ktorý vytvorili, sa točí okolo oživeného písmena i z názvu značky. Autori chceli týmto spôsobom odkázať na spojenie, ktoré vzniká vďaka zvuku a špeciálne hudbe. Písmeno, ktoré tak slúži ako prepájací prvok odráža aj myšlienku prienikov kultúr, ktoré v očiach dizajnérov predstavujú niečo dynamické a tvárne.

Nové logo využíva písmo Neue Machina od Pangram Pangram, ktoré v Studio Output prispôsobili. Z písma dizajnéri derivovali aj nadpisový Sine Sans. Výsledok dodáva Mixcloudu dostatok osobitosti v generic sans serif epidémii, ktorú v mnohých súčasných identitách a redizajnoch možno pozorovať.

Londýnske štúdio pripravilo pre značku komplexný balík. Od statického loga, cez jeho animované, či skrátené verzie, typografiu, farby či prácu s fotkou ale aj brand film.

zdroj: Studio Output

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Užite si dvakrát viac FREE fotiek na picjumbo

Pokiaľ často hľadáte inšpiráciu, zaujímavé fotografie a umelecké zábery, tak už viac nemusíte brázdiť len na Pintereste. Picjumbo.com Vám…
pokračovanie článku

Postavte si vlastnú PANTONE knižnicu!

PANTONE netreba nijako zvlášť predstavovať. Svetový líder pokiaľ ide o farby, vzorkovníky a veci s nimi spojené, však inšpiruje aj v mnohých…
pokračovanie článku

SELF–2014 – NIE SME TU SAMI

5. – 7. september 2014 galéria PHOTOPORT, Pražská 11, Bratislava „O časopisoch, ktoré menia spoločnosť“
pokračovanie článku

Parallax vo webdizajne

Technika parallax scrolling má svoje korene ešte v roku 1940. Bola využívaná v klasickej animácii. Neskôr sa stala populárnou a bola…