Minimalistické obaly džemov Ashitano Shokupan: pokoj a jednoduchosť

Dizajn etikiet pre produktovú líniu japonských džemov má ako centrálny prvok slnko.

To je základnou esenciou pre všetky prísady džemov Ashitano Shokupan. Preto bola jeho výber ako základného kameňa brandingu jasnou voľbou.

Výsledný dizajn je skromný a príjemne nenápadný, vďaka čomu paradoxne môže medzi ostatnými produktmi tohto segmentu vyniknúť.

Slnko je na etiketách pre jednotlivé druhy džemu prítomné vždy vo farbe danej príchute.

zdroj: Packaging of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ekoplagát v Žiline stále kráča ďalej

Na jeseň tohto roku sa v Žiline uskutoční už 13. ročník Ekoplagátu, medzinárodného trienále, ktoré predstavuje širokej verejnosti najnovšie trendy…
pokračovanie článku

Mockupy plagátov za 5 dolárov!

Z Graphicriver môžete teraz za výhodnú cenu získať aj fotorealistické mockupy plagátov. Vizuály sú navrhnuté tak, aby vaše…