Langos Bar má identitu, ktorá vyjadruje potešenie z tejto pochúťky

Kto by ho nepoznal? O.G. slovenského street foodu potretý kečupom, syrom a tonou cesnaku teraz dostáva modernú podobu vďaka podniku Langos Bar, ktorý sa prezentuje výraznou identitou.

Len červená to môže byť

Jej autorom je Matej Špánik aka NICE GUY, ktorý spolupracoval s Tomášom Rybárom aka Sicknico. V centre identity stojí hravý symbol tváre, ktorú má na svedomí práve Tomáš a ktorá je odrazovým mostíkom pre tvorbu ďalších emócií výrazov. Prvok odkazuje na pocity pri konzumácii langošu.

Tá slúži nakoniec aj ako logo, keďže má silnejší náboj ako logotypová verzia. Identita je výrazná aj vďaka svojej strohej farebnosti – jediným použitým odtieňom je červená, ktorá v kombinácii s bielym podkladom vytvára silný kontrast a dostatočný akcent.

Podobne ako logo je modulárna aj typografia, ktorá pracuje s písmom ponúkajúcim rôzne variácie znakov, čo umožňuje flexibilnú prácu s textom a ďalšie oživenie komunikácie Langos Baru.

Klient: Langos Bar
Dizajn: Nice Guy
Ilustracia: Tomáš Rybár
Interiér: GRAU architects
Fotogarie: Miki Curík Jr.

zdroj: Behance / Matej Špánik


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vyšla prvá beta Illustratoru pre Apple Silicon

Pred necelým mesiacom vývojári vydali Apple Silicon verziu pre Photoshop. Teraz prišiel na rad ďalší z grafických programov z balíka Creative Cloud.
pokračovanie článku

Stiahnite si Halloween set prvkov

Sezóna tekvíc je ešte kúsok vzdialené, no nezaškodí sa na ňu dobre pripraviť. Napríklad s týmto balíkom grafických prvkov.…
pokračovanie článku

Hľadáme ilustrátorov

Aká je úroveň slovenských ilustrátorov? Majú dosť práce? Dokážu reagovať na zadanie a zvládnuť zákazku? Potrebuje printový magazín dobré…