Langos Bar má identitu, ktorá vyjadruje potešenie z tejto pochúťky

Kto by ho nepoznal? O.G. slovenského street foodu potretý kečupom, syrom a tonou cesnaku teraz dostáva modernú podobu vďaka podniku Langos Bar, ktorý sa prezentuje výraznou identitou.

Len červená to môže byť

Jej autorom je Matej Špánik aka NICE GUY, ktorý spolupracoval s Tomášom Rybárom aka Sicknico. V centre identity stojí hravý symbol tváre, ktorú má na svedomí práve Tomáš a ktorá je odrazovým mostíkom pre tvorbu ďalších emócií výrazov. Prvok odkazuje na pocity pri konzumácii langošu.

Tá slúži nakoniec aj ako logo, keďže má silnejší náboj ako logotypová verzia. Identita je výrazná aj vďaka svojej strohej farebnosti – jediným použitým odtieňom je červená, ktorá v kombinácii s bielym podkladom vytvára silný kontrast a dostatočný akcent.

Podobne ako logo je modulárna aj typografia, ktorá pracuje s písmom ponúkajúcim rôzne variácie znakov, čo umožňuje flexibilnú prácu s textom a ďalšie oživenie komunikácie Langos Baru.

Klient: Langos Bar
Dizajn: Nice Guy
Ilustracia: Tomáš Rybár
Interiér: GRAU architects
Fotogarie: Miki Curík Jr.

zdroj: Behance / Matej Špánik


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Farbológia l.

Interaktívny workshop s praktickým tréningom využitia farebnej psychológie vo vašej vizuálnej komunikácii. 28. máj,  17:00 – 20:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova…