Langos Bar má identitu, ktorá vyjadruje potešenie z tejto pochúťky

Kto by ho nepoznal? O.G. slovenského street foodu potretý kečupom, syrom a tonou cesnaku teraz dostáva modernú podobu vďaka podniku Langos Bar, ktorý sa prezentuje výraznou identitou.

Len červená to môže byť

Jej autorom je Matej Špánik aka NICE GUY, ktorý spolupracoval s Tomášom Rybárom aka Sicknico. V centre identity stojí hravý symbol tváre, ktorú má na svedomí práve Tomáš a ktorá je odrazovým mostíkom pre tvorbu ďalších emócií výrazov. Prvok odkazuje na pocity pri konzumácii langošu.

Tá slúži nakoniec aj ako logo, keďže má silnejší náboj ako logotypová verzia. Identita je výrazná aj vďaka svojej strohej farebnosti – jediným použitým odtieňom je červená, ktorá v kombinácii s bielym podkladom vytvára silný kontrast a dostatočný akcent.

Podobne ako logo je modulárna aj typografia, ktorá pracuje s písmom ponúkajúcim rôzne variácie znakov, čo umožňuje flexibilnú prácu s textom a ďalšie oživenie komunikácie Langos Baru.

Klient: Langos Bar
Dizajn: Nice Guy
Ilustracia: Tomáš Rybár
Interiér: GRAU architects
Fotogarie: Miki Curík Jr.

zdroj: Behance / Matej Špánik

Ďalšie diely seriálu


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vytvorte návrh muralu pre Záhorskú knižnicu

Súťaž je určená pre profesionálnych výtvarníkov, ilustrátorov, grafikov. Víťazný návrh sa bude nachádzať na fasáde budovy Záhorskej knižnice.
pokračovanie článku

Nové logo Sazka

Spoločnosť Sazka po skoro tridsiatich rokoch zmenila logo. Novú identitu vytvorilo britské štúdio Sherrman Blunt.
pokračovanie článku

5 x typografické faux pas

O pravidlách pri zalamovaní textu sa napísalo veľa článkov. V každom z nich nájdete niečo iné, stále sa však stretávam s grafickými dizajnérmi, ktorí v tom nemajú jasno. Prečítajte si prehľad najčastejších chýb pri práci s typografiou, ktoré sú rozdelené do piatich základných okruhov.