Langos Bar má identitu, ktorá vyjadruje potešenie z tejto pochúťky

Kto by ho nepoznal? O.G. slovenského street foodu potretý kečupom, syrom a tonou cesnaku teraz dostáva modernú podobu vďaka podniku Langos Bar, ktorý sa prezentuje výraznou identitou.

Len červená to môže byť

Jej autorom je Matej Špánik aka NICE GUY, ktorý spolupracoval s Tomášom Rybárom aka Sicknico. V centre identity stojí hravý symbol tváre, ktorú má na svedomí práve Tomáš a ktorá je odrazovým mostíkom pre tvorbu ďalších emócií výrazov. Prvok odkazuje na pocity pri konzumácii langošu.

Tá slúži nakoniec aj ako logo, keďže má silnejší náboj ako logotypová verzia. Identita je výrazná aj vďaka svojej strohej farebnosti – jediným použitým odtieňom je červená, ktorá v kombinácii s bielym podkladom vytvára silný kontrast a dostatočný akcent.

Podobne ako logo je modulárna aj typografia, ktorá pracuje s písmom ponúkajúcim rôzne variácie znakov, čo umožňuje flexibilnú prácu s textom a ďalšie oživenie komunikácie Langos Baru.

Klient: Langos Bar
Dizajn: Nice Guy
Ilustracia: Tomáš Rybár
Interiér: GRAU architects
Fotogarie: Miki Curík Jr.

zdroj: Behance / Matej Špánik

Ďalšie diely seriálu


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fonty zadarmo – 7. časť

Nová časť seriálu o písmach zadarmo je tu a spolu s ňou opäť niekoľko zaujímavých fontov. Od konzervatívny serifov po futuristicky…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Barbela

Jedná se o speciální limitované vydání tmavého pšeničného piva. Jeho sladkost je výraznější a má nižší hořkost, než jsme u takovýchto…
pokračovanie článku

Font dňa – 2030

zľava 70% do 11. marca
pokračovanie článku

Side project na dnes – Responsive Logos

Stále častejšie využívame na prezeranie webu a veci s tým spojené mobilné zariadenia. Tablety či mobily však majú oproti počítačom…