McDonald’s v novej kampani promuje svoju donášku

Kampaň pre región Južnej Ameriky vytvorila agentúra DDB Colombia.

Séria panoramatických záberov na veľkomestá obsahuje iba logo donáškovej služby McDelivery a zároveň fragment ikonickej iniciály McDonald’s.

Jeden z oblúkov jednoduchým, no efektívnym spôsobom ukazuje blízkosť niektorej z pobočiek reťazca, odkiaľ je to iba kúsok k zákazníkovi, ktorý si cez McDelivery objedná svoje jedlo.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

46. Seminář UGD: Správa zakázek

Moderovaná diskuse Impact Hub Praha 22. 4. 2015, 19:00 46. seminář je zaměřen na správu zakázek v grafických studiích. Kromě krátké prezentace…
pokračovanie článku

Petržalka hľadá nové logo

Mestská časť vypísala súťaž na vytvorenie nového loga. Doteraz komunikovala iba erbom, ktorý však v súčasnej dobe naráža na…
pokračovanie článku

PANTONE predpovedá farby na rok 2019

Spoločnosť nedávno priniesla svoju predpoveď trendov vo farbách pre jar a leto 2019. Pozrite sa zblízka na farby, ktoré…