“Vizuálna identita je asi najkomplexnejšia disciplína komunikačného dizajnu. Je to orientačný systém, ale aj druh komunikačnej stratégie,” hovorí o kurze Bajaník, ktorý v sebe spája nielen dizajnérske know-how, ale aj roky praxe z komunikačného biznisu a reklamy. Dobrá identita má podľa neho nielen zaujímavý vizuál, ale aj dušu a nie je ľahké ju prebudiť k životu.
Martin Bajaník vytvoril desiatky vizuálnych identít a značiek. Medzi jeho najznámejšie patrí napríklad identita pre sieť kvalitných potravín YEME, za ktorú získal nejedno ocenenie, ale sám si cení aj staršiu prácu pre sieť kaviarní SHTOOR a neskôr Foxford. Rád pracuje s lokálnymi značkami a insightami, čo sa prejavuje na celkovom výsledku.
Jednodňový kurz FUNKČNÁ VIZUÁLNA IDENTITA bude prebiehať prezenčne, keďže dizajnér tvrdí, že stále aj pri dnešných možnostiach a technológiach považuje tento formát za najvýživnejší. Kurz sa bude venovať najmä týmto témam: Ako sa zmenil dizajn loga, Vizuálna identita ako skladačka, Maximalistická identita pre všetky typy formátov, Ako dizajnovať nové digitálne médiá alebo aký je vzťah medzi značkou a vizuálnou identitou.
Kurz je vhodný nielen pre dizajnérov, ktorí sa radi priučia niečomu novému, ale aj pre firemných marketérov či startupistov, ktorí sa chystajú preraziť na trhu so svojim nápadom. Novinkou je, že termín kurzu tentokrát nevyberá autor, ale bude určený podľa možností a záujmu účastníkov.
Prihlásiť na kurz sa dá tu: https://www.pekneadobre.sk/event-details-registration/funkcna-vizualna-identita