Martin Bajaník organizuje ďalší dizajnový kurz, tentoraz o vizuálnej identite

Grafický dizajnér známy svojimi hravými dizajnami organizuje v apríli ďalší kreatívny kurz, v ktorom chce rozobrať svoje viac ako 20-ročné skúsenosti s tvorbou vizuálnych identít. Zamerať sa chce najmä na dobrú použiteľnosť, udržateľnosť a rozvíjateľnosť identity.

“Vizuálna identita je asi najkomplexnejšia disciplína komunikačného dizajnu. Je to orientačný systém, ale aj druh komunikačnej stratégie,” hovorí o kurze Bajaník, ktorý v sebe spája nielen dizajnérske know-how, ale aj roky praxe z komunikačného biznisu a reklamy. Dobrá identita má podľa neho nielen zaujímavý vizuál, ale aj dušu a nie je ľahké ju prebudiť k životu.

Martin Bajaník vytvoril desiatky vizuálnych identít a značiek. Medzi jeho najznámejšie patrí napríklad identita pre sieť kvalitných potravín YEME, za ktorú získal nejedno ocenenie, ale sám si cení aj staršiu prácu pre sieť kaviarní SHTOOR a neskôr Foxford. Rád pracuje s lokálnymi značkami a insightami, čo sa prejavuje na celkovom výsledku.

Jednodňový kurz FUNKČNÁ VIZUÁLNA IDENTITA bude prebiehať prezenčne, keďže dizajnér tvrdí, že stále aj pri dnešných možnostiach a technológiach považuje tento formát za najvýživnejší. Kurz sa bude venovať najmä týmto témam: Ako sa zmenil dizajn loga, Vizuálna identita ako skladačka, Maximalistická identita pre všetky typy formátov, Ako dizajnovať nové digitálne médiá alebo aký je vzťah medzi značkou a vizuálnou identitou.

Kurz je vhodný nielen pre dizajnérov, ktorí sa radi priučia niečomu novému, ale aj pre firemných marketérov či startupistov, ktorí sa chystajú preraziť na trhu so svojim nápadom. Novinkou je, že termín kurzu tentokrát nevyberá autor, ale bude určený podľa možností a záujmu účastníkov.

Prihlásiť na kurz sa dá tu: https://www.pekneadobre.sk/event-details-registration/funkcna-vizualna-identita

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nejnovější Font č. 181 je právě v prodeji

Na co se můžete těšit v prvním letošním čísle grafického časopisu Font? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI společností z oblasti zemědělské techniky, přináší články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace nebo grafického software a věnuje se tentokrát také počítačovým periferiím…
pokračovanie článku

Nejnovější Font č. 183 je právě v prodeji

Font 183, jehož hlavním tématem je korporátní identita nakladatelství, přináší články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace nebo grafického software a věnuje se mimo jiné také papírenské problematice…