Logokvíz XI. – viťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise. Tým štastlivcom je…

Patrik Gažo

Gratulujeme. Viťaza budeme kontaktovať.

 

Správne odpovede

odpoveď 1 – Xbox
odpoveď 2 – Starbucks
odpoveď 3 – Sony Ericsson
odpoveď 4 – Poštová banka
odpoveď 5 – Opera
odpoveď 6 – LG
odpoveď 7 – General Electric
odpoveď 8 – Beats by Dre
odpoveď 9 – AT&T

 

Knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise nám do súťaže venovalo vydavateľstvo Slovart. Ďakujeme!

O knihe

20 rozhovorov o začínaní, fungovaní a podnikaní v kreatívnom biznise z populárnej youtube show Marketing Backstage od Kamila Aujeského. Naučíte sa, ako pracovať efektívnejšie a ako neustále rásť v marketingu, reklame, dizajne či podnikaní, od šikovných ľudí zo slovenských firiem a agentúr ako Zaraguza, Triad, Respect App, Komplot, Milk, Studio Echt, Refresher, Websupport, HB Reavis, Martinus, Google, O2, a mnoho viac. Ponorte sa do množstva tipov, inšpirácií, osobných a zákulisných informácií o tom, ako si vybudovať, udržať alebo vylepšiť vlastný kreatívny biznis.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kreatívny papier a digitálna tlač

Pre mňa osobne papier znamená jeden z najväčších vynálezov pre ľudstvo. Ťažko si predstaviť život bez neho. V dnešnej hektickej IT…
pokračovanie článku

InDesign tip 2: Zmena veľkosti v percentách

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Riso D’uomo

Riso D’uomo je milánská značka rýže Carnaroli, která se pěstuje po stovky let pod dohledem historické Duomo di…
pokračovanie článku

Mockup brožúry zadarmo

Na GraphicBurger nájdete aj vydarený mockup ležatej A5 brožúry. Celá kompozícia vyzerá naozaj pôsobivo a vašej prezentácii určite pridá profesionálny dojem.