Svieži vietor
Produkty New Holland Brewing sú dostupné nielen v USA a Kanade ale aj v Európe či Ázii. Značka je vnímaná ako progresívna v oblasti kraftovej výroby piva a destilátov. O jej novú identitu sa postarali dizajnéri z newyorskej pobočky Design Bridge.
Prepojením na pôvodnú vizualitu je motív veterného mlynu, ktorý je priamo spätý s mestečkom Hollandom, kde značka varí a destiluje. Holandský symbol ako aj oranžová ostali zachované, dizajnéri však pridali námornícku modrú, sviežu štylizáciu mlynu ako aj písmo na mieru od Dalton Maag.
V ďalšej línii vznikol nový štýl ilustrácií, ktorý je voľne inšpirovaný tradičnou keramikou, ktorá preslávila holandské mesto Delft a zároveň čerpá čosi aj uvítacích tabuliek prítomných v michiganskom meste, kde pôsobí New Holland Brewing. Výsledkom je kozmopolitný mix, ktorý do lopatiek mlynu vháňa svieži vietor. Od loga, cez farebnosť, typografiu a zvolený prístup k ilustráciám funguje branding ako jeden celok, ktorý baví.
Staré vs. nové
Na vrchných policiach
Kľúčová farebná trojkombinácia oranžovej, modrej a bielej spolu dobre hrá a značka vie byť svieža aj svojsky elegantná zároveň. Dizajnéri pri navrhovaní nových obalov vzali do úvahy fakt, že produkt New Holland sú obvykle na vrchných policiach obchodov a vidieť z nich tak obvykle predovšetkým prednú časť.
Tá nesie na nových baleniach dominantný emblém s mlynom na jednoduchom pozadí v jednej z produktových farieb a s ilustráciami, ktoré na seba príliš neupozorňujú. Nový dizajn obalov tak v podstate vylepšuje to, čo možno bolo potrebné vylepšiť na predchádzajúcich fľašiach a plechovkách.
Tie mali takisto hravý vzhľad, no práve táto hravosť sa prejavovala priveľkým množstvom rôznych písiem a ilustrácií, čo síce dobre odlišovalo jednotlivé varianty nápojov, no potláčalo materský brand. Aktualizácia brandingu dianie na obaloch upokojuje, no zároveň v žiadnom prípade nenudí.
Pôvodný obal vs. nový
zdroj: Creative Boom