KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňom

grandarmy kfc 08.jpg1 800x533 - KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňom

Známy fast food reťazec má novú tvár. Spája sa v nej nostalgia starých čias so súčasným moderným vzhľadom.

Návrat k pôvodnému „vedierkovému” dizajnu, či ikonický vzor červeno-bielych pásikov, to sú prvky pripomínajúce klasiku amerických reštaurácií z čias minulých. Redizajn identity však neostal iba pri obalovej flotile. Komplexné zmeny sa dotkli samotného loga s plukovníkom Sandersom, printových materiálov aj webu.

Logo bolo zbavené všetkého nadbytočného a nanovo komponované tak aby účinne spojilo odkaz minulosti a moderný vizuál. Umiestnenie loga na obaloch takisto nadväzuje na niekdajší dizajn.

grandarmy kfc 02 580x387 - KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňomgrandarmy kfc 04 580x387 - KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňom grandarmy kfc 03 580x387 - KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňom grandarmy kfc 13 580x358 - KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňom

grandarmy kfc 06.jpg 580x387 - KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňomgrandarmy kfc 07.jpg 580x387 - KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňom grandarmy kfc 09.jpg 566x800 - KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňom

Za premenou identity KFC stojí newyorské dizajnové štúdio Grand Army. Autori dúfajú, že sa im podarí posilniť imidž značky, ktorý je vo svojom jadre veľmi jednoduchý, no zároveň neprehliadnuteľný.

Ak chcete vidieť a vedieť viac, navštívte ich web.

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
2s9zpfr.jpg 380x220 - Originálna protidrogová reklama
pokračovanie článku

Originálna protidrogová reklama

Brazílska mimovládna organizácia DrugFree spojila sily s reklamnou agentúrou Talent a filmovou spoločnosťou Malabar Filmes, aby vytvorila originálnu kampaň namierenú…
cover dtp 4 22 380x220 - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.
pantonovnik 279x220 - Výhercom pantonovníka sa stal...
pokračovanie článku

Výhercom pantonovníka sa stal…

Michal Dzubina. Gratulujeme. Ďakujeme aj firme ArtPan s.r.o., ktorá do súťaže venovala vzorkovník farieb PANTONE FORMULA GUIDE solid coated & solid uncoated.…