KFC sa v redizajne identity vracia ku koreňom

Známy fast food reťazec má novú tvár. Spája sa v nej nostalgia starých čias so súčasným moderným vzhľadom.

Návrat k pôvodnému „vedierkovému” dizajnu, či ikonický vzor červeno-bielych pásikov, to sú prvky pripomínajúce klasiku amerických reštaurácií z čias minulých. Redizajn identity však neostal iba pri obalovej flotile. Komplexné zmeny sa dotkli samotného loga s plukovníkom Sandersom, printových materiálov aj webu.

Logo bolo zbavené všetkého nadbytočného a nanovo komponované tak aby účinne spojilo odkaz minulosti a moderný vizuál. Umiestnenie loga na obaloch takisto nadväzuje na niekdajší dizajn.

grandarmy_kfc_02grandarmy_kfc_04 grandarmy_kfc_03 grandarmy_kfc_13

grandarmy_kfc_06.jpggrandarmy_kfc_07.jpg grandarmy_kfc_09.jpg

Za premenou identity KFC stojí newyorské dizajnové štúdio Grand Army. Autori dúfajú, že sa im podarí posilniť imidž značky, ktorý je vo svojom jadre veľmi jednoduchý, no zároveň neprehliadnuteľný.

Ak chcete vidieť a vedieť viac, navštívte ich web.

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Národná cena za komunikačný dizajn 2016

Slovenské centrum dizajnu v spolupráci s Ministerstvom kultúry SR a za spoluúčasti Ministerstva hospodárstva SR a Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR…