Pohyblivá inšpirácia: Womb Stories

Značka dámskej hygieny Bodyform uviedla animovaný film Womb Stories, ktorý chce odstrániť mýty a tabu súvisiace s fázami, ktoré ženy zažívajú od ich prvej menštruácie až po menopauzu.

Videokampaň vytvorila režisérka Nisha Ganatra ocenená Zlatým glóbom v spolupráci so značkou Bodyform, ktorá je mimo Veľkej Británie známejšia pod názvom Libresse. Jedná sa o krátky animovaný film, v ktorom vystupujú aj skutoční herci a príbehy žien v rôznych životných situáciách, ako je napríklad prvá menštruácia, pohlavný styk, tehotenstvo, pôrod a menštruácia.

Film produkovalo štúdio Framestore v spolupráci s Nadjou LossgottNicholasom Hulleyom, kreatívnymi riaditeľmi AMV BBDO.

Značka ženskej hygieny získala minulý rok niekoľko ocenení za svoju farebnú kampaň Viva la Vulva. Ale tohtoročná kampaň je bezpochyby vyzretejšia a vnímavejšia, než na akej doteraz pracovali. Zdá sa, že sa táto reklama nebojí dotknúť každodennej reality žien. Obsahuje scény o menštruačných bolestiach, menopauze, dobrovoľných potratoch a pôrode.

Womb Stories prináša veľa tém, ktoré v reklame často nevidíme. Príkladom je dobrovoľný a samovoľný potrat, sexuálne uspokojenie žien alebo prvé krvavé škvrny.

Krátky film je tvorený šiestimi animovanými sekvenciami, z ktorých každá má iný štýl animácie, aby zobrazila doslova „vnútorný svet“ žien a svet ich maternice. Štýly zahŕňajú 2D techniky a stop-motion animácie, ako aj obrázky vytvorené ručne olejovou farbou na sklo.

Kreatívna riaditeľka spoločnosti Framestore Sharon Lock pracovala s tímom umelcov, ktorí tvorili spojenie medzi agentúrou a klientom. „Bolo dôležité, aby animácie vytvorené pre Womb Stories nielen dobre vyzerali, ale vzhľadom na povahu filmu mali aj emocionálny dopad na publikum,“ hovorí Lock.

Filmárky z Framestore, Niamh O’DonohoeEmma Cook, boli aj súčasťou ženského obsadenia filmu. To bolo niečo, čo nepochybne spravilo veľký rozdiel. „Rozprávali sme skutočné príbehy o tom, čo to obnáša byť ženou. Tvorili sme preto skúsený tím,“ vysvetľuje O’Donohoe.

„Mohli sme ľahko komunikovať, čo sme potrebovali, pretože došlo k vzájomnému porozumeniu cieľovej skupiny a toho, ako by mali byť tieto príbehy predstavené,“ hovorí filmárka.

zdroj: Gráffica

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Prácu štúdia Colmo ocenila WOLDA

Pražské štúdio získalo v súťaži zameranej na logá a vizuálne identitiy hneď dve ceny.
pokračovanie článku

Ako vznikajú značky – online

Vojdete do predajne s kozmetikou a je vám tam príjemne. Prechádzate sa a strávite tam oveľa viac času ako ste pôvodne zamýšľali. Pekný interiér, kvety, prítmie, vôňa. Toto je značka.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – 20/20®

Riley & Riley Ltd. prodávají nápoj, který slibuje, že je prevencí kocoviny – je to směs vitamínů, rehydratačních…