Keď si grafické štúdio začne variť pivo, custom typografia nesmie chýbať

Kanadské štúdio Caserne ešte koncom minulého roku rozbehlo vlastný pivovar, ktorý obliekli do výraznej vizuálnej identity postavenej na písme.

Dizajnéri z Montrealu pri tvorbe tváre pre svoju Caserne Brewing Co. oslovili priateľov z písmolejárne Coppers and Brasses. Tí im navrhli písmo Caserne Brewery, ktoré je základnou esenciou novej identity. Oba kolektívy spolupracujú už dlhšie, typografi pre Caserne tvorili viacero písiem a takisto pomáhali s ladením dizajnov pri logách či letteringu.

Caserne pracuje s kontrastom, vytvára výrazné pätky a zakončenia a variuje hrúbku v rámci znakov a ponúka (podľa slov autorov) aj opité alternatívy.

Pivovar bol jednorazovým eventom pre klientov a priateľov, no autori vzali jeho “rozbeh” veľmi seriózne. Vzniklo tak ohromné množstvo propagačných materiálov, ktoré akciu sprevádzali.

Osud samotného písma sa – na rozdiel od pivovaru – neuzavrel. Zatiaľ nie je dostupné pre projekty mimo štúdia, ale Caserne nevylučujú, že ho neskôr sprístupnia aj pre komerčné zákazky.

zdroj: Caserne

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si elegantnú Valériu za 15 dolárov

Pätkové písmo s kontrastnými ťahmi sa hodí pre rôzne projekty, v ktorých chcete zdôrazniť eleganciu alebo minimalizmus či nadčasový vzhľad.

denník detepáka

Klient v zadaní: “keby som mal viac času, si to spravím sám” denník detepáka      
pokračovanie článku

Smrť nudným social ikonkám!

Nie, nebojte sa v tomto článku nikto nezomrie. Ani jediná ikona. Ako by aj mohli, keď vyzerajú tak k svetu.
pokračovanie článku

Vyskúšajte si letterpress na workshope PRESSink

Dielňa sa koná v sobotu a nedeľu o 14:00. Čaká vás možnosť vytlačiť si vlastnú vec na tradičnom tlačiarenskom stroji. Víkend ako sa patrí.