14. október, 2021
19:00
online
Prídete do predajne a chytíte do rúk krabičku čaju. Otočíte ho a čítate ako máte zavrieť oči, vychutnať si dúšok čaju a zrazu sa svet spomalí. A vy si ten čaj kúpite, lebo potrebujete spomaliť. A presne toto je to správne copy, tj. reklamný text. Človek, ktorý tieto texty píše, sa nazýva copywriter a my sme si jedného prizvali, aby nám porozprával o tom, prečo slogan “Viac ako autoservis” nie je dobrý a ako vyzerá spolupráca copywritera s dizajnérom a klientom. Budeme sa rozprávať s Adamom, copywriterom a zároveň autorom krásneho IG profilu Básnenie. Prednáška bude prebiehať online prostredníctvom Zoom-u v priateľskej a uvoľnenej atmosfére pri pohári vína. Ako vždy :)
Na tejto prednáške sa dozviete:
- Ako vyzerá tvorivý proces písania textov?
- Kto (ne)potrebuje reklamné texty?
- V akom štádiu tvorby značky alebo kampane sa tvoria texty?
- Aké sú najväčšie klišé v copywritingu a čomu sa vyhnúť?
- Prečo je dôležitá spolupráca stratéga, dizajnéra a copywritera?
Tešíme sa, že pozvanie na tento event prijal Adam, ktorý pôsobí ako Senior copywriter / Ideamaker v reklamnej agentúre TRIAD a okrem toho spravuje krásny IG profil Básnenie, ktorý netreba predstavovať :)
Pozn.: Tento text nebol písaný copywriterom :)
Prednášku Keď copywriting nič nestojí, väčšinou nestojí za nič odporúčame ľuďom pracujúcim v marketingu, všetkým tým, ktorí sa o marketing zaujímajú, študentom, či majiteľom menších značiek.