ITV má nové… logá

Televízna stanica prichádza s novou kampaňovo orientovanou identitou, ktorá prezentuje jej logo v neobvyklých kontextoch a formách.

Projektu sa zúčastnilo celkovo 52 dizajnérov. Počet nie je náhodným číslom – presne toľko je aj týždňov v roku. Každé novozniknuté logo tak dostane rovnaký priestor a zároveň má byť tento počet zárukou dynamiky, ktorá bude pravidelne predeľovať programy a reklamy vo vysielaní.

Cieľom kurátorovaného výberu bol okrem iného aj prezentovať rozličnosť a pestrosť kreatívneho priemyslu v Británii. ITV preto oslovilo viacero univerzít či kreatívnych agentúr, ktoré sa mohli zapojiť do výzvy. Zadaním bolo vytvoriť interpretáciu loga ITV, ktorá bude stvárnená v akejkoľvek forme, či už ako socha, objekt, film a inšpirovaná témami súvisiacimi s televíziou, komunikáciou a technológiami.

Ak si chcete pozrieť projekt ako celok, nájdete ho TU. Okrem vizuálov nechýbajú ani videá s tvorcami jednotlivých konceptov.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ešte stále váhate?

Pripomíname, že čas letí… Akcia pre študentov a učiteľov trvá len do 9. novembra. Pokiaľ ešte stále nie ste rozhodnutí,…
pokračovanie článku

Logokvíz V. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu Super Graphic: A Visual Guide to the Comic Book Universe. Tým…
pokračovanie článku

Najkrajšia PET fľaša na svete je z Česka

Po nápaditý a zaujímavý dizajn netreba niekedy chodiť ďaleko. Na prestížnej svetovej súťaži World Beverage Innovation Awards nedávno ocenili…
pokračovanie článku

Spoznáte ich? Reklamy v 8-bit grafike

Michael Myers je dizajnér a ilustrátor z USA, ktorý sa rozhodol pozrieť na svetoznáme reklamy novou, 8-bitovou optikou.