Poster bol prvým marketingovým nástrojom, vďaka Guttenbergovej kníhtlači. Pôvodne pozostával iba z textu a slúžil na informovanie verejnosti o novinkách či nadchádzajúcich udalostiach. Dnes je skvelým nástrojom na rozšírenie komunikácie značky. Vďaka nemu si môže značka vybudovať jedinečnú identitu, ktorá ju odlíši od ostatných. Je dôležité, aby si všimli poster už diaľky a preto je potrebné klásť dôraz na tieto atribúty: voľba vhodných farieb, typografie, tvaru, rozlíšenia, kontrastu, orientácie a v neposlednom rade technika tlače.
Nápaditý poster dokáže zaujať už z diaľky!
Aby bol plagát úspešný, musí byť čitateľný, mal by byť atraktívny a mal by tvorivo využívať akýkoľvek biely priestor. Text by mal byť ľahko čitateľný a pomáhať pritiahnuť pozornosť k plagátu. Prinášame vám niekoľko posterov – od zarámovaných určených na skrášlenie interiéru až po marketingové kampane propagujúce rôzne udalosti. Tak čo? Ktorý je váš obľúbený?
Poseidon
Zdroj: bpando.org