Inšpirujte sa týmito skvelými postermi

Poster bol prvým marketingovým nástrojom, vďaka Guttenbergovej kníhtlači. Pôvodne pozostával iba z textu a slúžil na informovanie verejnosti o novinkách či nadchádzajúcich udalostiach. Dnes je skvelým nástrojom na rozšírenie komunikácie značky. Vďaka nemu si môže značka vybudovať jedinečnú identitu, ktorá ju odlíši od ostatných. Je dôležité, aby si všimli poster už diaľky a preto je potrebné klásť dôraz na tieto atribúty: voľba vhodných farieb, typografie, tvaru, rozlíšenia, kontrastu, orientácie a v neposlednom rade technika tlače.

Goldsmiths vizuály

Nápaditý poster dokáže zaujať už z diaľky!

Aby bol plagát úspešný, musí byť čitateľný, mal by byť atraktívny a mal by tvorivo využívať akýkoľvek biely priestor. Text by mal byť ľahko čitateľný a pomáhať pritiahnuť pozornosť k plagátu. Prinášame vám niekoľko posterov – od zarámovaných určených na skrášlenie interiéru až po marketingové kampane propagujúce rôzne udalosti. Tak čo? Ktorý je váš obľúbený? 

Poseidon

Raw Wine

Zdroj: bpando.org

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logá a identity roku 2019

Uplynulý rok bol pestrý aj z pohľadu vizuálnych identít. Počas dvanástich mesiacov sme videli viaceré redizajny známych značiek z rôznych…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – OLIVENÖL

Tento originální štítek pro olivový olej zaujme hned na první pohled. Ilustrace je to, co dělá tento extra…