Inšpirujte sa týmito skvelými postermi

Poster bol prvým marketingovým nástrojom, vďaka Guttenbergovej kníhtlači. Pôvodne pozostával iba z textu a slúžil na informovanie verejnosti o novinkách či nadchádzajúcich udalostiach. Dnes je skvelým nástrojom na rozšírenie komunikácie značky. Vďaka nemu si môže značka vybudovať jedinečnú identitu, ktorá ju odlíši od ostatných. Je dôležité, aby si všimli poster už diaľky a preto je potrebné klásť dôraz na tieto atribúty: voľba vhodných farieb, typografie, tvaru, rozlíšenia, kontrastu, orientácie a v neposlednom rade technika tlače.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe CS6 iba do 30.5.2014

Posledná možnosť zakúpenia trvalých licencií Adobe CS6 a to ako samostatných aplikácií, tak aj kolekcií. Posledný možný termín zadania objednávky na…