Inšpirujte sa týmito skvelými postermi

Poster bol prvým marketingovým nástrojom, vďaka Guttenbergovej kníhtlači. Pôvodne pozostával iba z textu a slúžil na informovanie verejnosti o novinkách či nadchádzajúcich udalostiach. Dnes je skvelým nástrojom na rozšírenie komunikácie značky. Vďaka nemu si môže značka vybudovať jedinečnú identitu, ktorá ju odlíši od ostatných. Je dôležité, aby si všimli poster už diaľky a preto je potrebné klásť dôraz na tieto atribúty: voľba vhodných farieb, typografie, tvaru, rozlíšenia, kontrastu, orientácie a v neposlednom rade technika tlače.

Goldsmiths vizuály

Nápaditý poster dokáže zaujať už z diaľky!

Aby bol plagát úspešný, musí byť čitateľný, mal by byť atraktívny a mal by tvorivo využívať akýkoľvek biely priestor. Text by mal byť ľahko čitateľný a pomáhať pritiahnuť pozornosť k plagátu. Prinášame vám niekoľko posterov – od zarámovaných určených na skrášlenie interiéru až po marketingové kampane propagujúce rôzne udalosti. Tak čo? Ktorý je váš obľúbený? 

Poseidon

Raw Wine

Zdroj: bpando.org

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Teta Drogerie má novú vizuálnu identitu

21 rokov. Presne toľko uplynulo od otvorenia prvej predajne siete drogérií Teta. Dnes prichádza tento koncern s novým logom,…
pokračovanie článku

Wikipedia chystá rebranding so štúdiom Snøhetta

Neziskovka Wikimedia Foundation, ktorá online encyklopédiu prevádzkuje, oslovila pre tvorbu novej identity nórske štúdio, ktoré sa venuje grafickému,…
pokračovanie článku

Ak máte na stene kalendár

Je stále ťažšie nachádzať pekné veci v skutočnom živote, pokiaľ v ňom a s ním človek skutočne žije. Do istej chvíle, čo…