Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

Heinz, známy svojimi pečenými fazuľami, sa na oslavu 50. výročia svojho založenia spojil so spoločnosťou Selfridges. Svetová dizajnérska agentúra Jones Knowles Ritchie pomohla s označením prvého sloganu „Beanz Meanz Heinz“ na limitovanej sérii plechoviek.

Zákazníci si môžu zakúpiť limitovanú edicíu, ktorú zdobia rôzne umelecké diela, ktoré sú úplne odlišné od originálu – líšia sa hlavne sloganom, čím chceli kreatívci poukázať na pečené fazule a ich rolu v našom živote. Tieto výročné plechovky podpísal aj autor claimu Beanz Meanz, Maurice Drake.

K dispozícii je 50 druhov plechoviek od Beanz Meanz Laughz cez Beanz Meanz Eggs. Plechovka stojí 10 libier a výťažok z každej poputuje na podporu Nádacie nápadov. Sviatočná kampaň zahŕňa aj pop-up kaviareň v Selfridges na Oxford Street v Londýne, kde sú vystavené všetky plechovky.

zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Urban Jungle Pattern Vol.1 zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set vzorov, inšpirovaných flórou, ktorý nájdete na portáli Creative Market. Môžete ich…
pokračovanie článku

Konica Minolta: máme novinku pre potlač vlnitej lepenky

Spoločnosť Konica Minolta predstavila svoju aktuálnu novinku PKG-675i. Ide o Digitálnu injektová tlačiareň s atramentom na vodnej báze, ktorá otvára priestor nízkonákladovej tlači s personalizáciou obalov z vlnitej, skladanej lepenky. Novinka ponúka tlačiarom, marketingovým oddeleniam, majiteľom rôznych značiek jednoduché riešenie pre výrobu zákazkových obalov, čo zodpovedá trendu smerujúcemu k ešte viac personifikovanej tlači na vlnitú lepenku a kartón.
pokračovanie článku

Psychológia v online marketingu

19. máj, 18:00 – 21:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava