Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

Heinz, známy svojimi pečenými fazuľami, sa na oslavu 50. výročia svojho založenia spojil so spoločnosťou Selfridges. Svetová dizajnérska agentúra Jones Knowles Ritchie pomohla s označením prvého sloganu „Beanz Meanz Heinz“ na limitovanej sérii plechoviek.

Zákazníci si môžu zakúpiť limitovanú edicíu, ktorú zdobia rôzne umelecké diela, ktoré sú úplne odlišné od originálu – líšia sa hlavne sloganom, čím chceli kreatívci poukázať na pečené fazule a ich rolu v našom živote. Tieto výročné plechovky podpísal aj autor claimu Beanz Meanz, Maurice Drake.

K dispozícii je 50 druhov plechoviek od Beanz Meanz Laughz cez Beanz Meanz Eggs. Plechovka stojí 10 libier a výťažok z každej poputuje na podporu Nádacie nápadov. Sviatočná kampaň zahŕňa aj pop-up kaviareň v Selfridges na Oxford Street v Londýne, kde sú vystavené všetky plechovky.

zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

MEET CZECH DESIGN – Pavučina designu (Praha)

Praha patří k tepající metropoli, ve které množství kulturních akcí neustále narůstá, protože vznikají stále nové projekty. Stálice kulturního…
pokračovanie článku

Hľadá sa grafický dizajnér!

Malina je grafické štúdio zamerané na branding a vizuálnu identitu. Ak máš chuť pracovať na dizajne pre vydavateľstvo, pražiareň…
pokračovanie článku

Chvála farebnosti

Je niekedy až podivuhodné, ako blízko sú rukolapné príklady o úskaliach našej komunikácie. Mnoho z nich leží na prienikoch základných…