Nová podoba loga prináša zmeny hneď v niekoľkých oblastiach. Niektoré, ako napríklad nový font či farebnosť, sú očividné na prvý pohľad, iné sa prejavia až po detailnejšom zoznámení sa s logom.Google používal serifový font pre svoj wordmark od roku 1999. Postupne sa síce zbavil tieňovania či upravil kerning, avšak aj minulý rok bol základ loga rovnaký. Nové písmo vzniklo in-house a volá sa Product Sans. Hlavným dôvodom pre presun od pätkového k bezpätkovému je fakt, že logo sa využíva prevažne v digitálnom priestore. Čo sa týka čitateľnosti, tu jednoznačne víťazí sans serif.
Samozrejme, v určitých prípadoch môže byť logotyp zložený z šiestich znakov príliš neohrabaný, preto v rámci vynovenej identity vznikol aj variant s osamoteným G, ktoré obsahuje všetky farby celého slova.
Slovo Google sa poprvýkrát pohybuje. Animované logo tak plne využíva možnosti, ktoré má mimo printu. Jednotlivé písmená sa transformujú do farebných guľôčok, ktoré pri hlasovom vyhľadávaní reflektujú váš hlas.
Nižšie si môžete pozrieť nový redizajn v detailoch.
Ak máte chuť a čas môžete si premeny loga Google pozrieť aj v nasledovnom videu:
Čo hovoríte na nové logo? Páči sa vám?