Google prichádza s najväčším redizajnom loga za 16 rokov

Nová podoba loga prináša zmeny hneď v niekoľkých oblastiach. Niektoré, ako napríklad nový font či farebnosť, sú očividné na prvý pohľad, iné sa prejavia až po detailnejšom zoznámení sa s logom.Google používal serifový font pre svoj wordmark od roku 1999. Postupne sa síce zbavil tieňovania či upravil kerning, avšak aj minulý rok bol základ loga rovnaký. Nové písmo vzniklo in-house a volá sa Product Sans. Hlavným dôvodom pre presun od pätkového k bezpätkovému je fakt, že logo sa využíva prevažne v digitálnom priestore. Čo sa týka čitateľnosti, tu jednoznačne víťazí sans serif.

Samozrejme, v určitých prípadoch môže byť logotyp zložený z šiestich znakov príliš neohrabaný, preto v rámci vynovenej identity vznikol aj variant s osamoteným G, ktoré obsahuje všetky farby celého slova.

Slovo Google sa poprvýkrát pohybuje. Animované logo tak plne využíva možnosti, ktoré má mimo printu. Jednotlivé písmená sa transformujú do farebných guľôčok, ktoré pri hlasovom vyhľadávaní reflektujú váš hlas.

Nižšie si môžete pozrieť nový redizajn v detailoch.

3050613-inline-i-6-googles-new-logo-copy

3050613-inline-i-1-googles-new-logo-copy3050613-inline-3a-googles-new-logo3050613-inline-6-googles-new-logo

 

Ak máte chuť a čas môžete si premeny loga Google pozrieť aj v nasledovnom videu:

 

Čo hovoríte na nové logo? Páči sa vám?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

InDesign tutorial 16: vlastný lorem ipsum

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…
pokračovanie článku

Mockup brožúry zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na kvalitný mockup brožúry, prostredníctvom ktorého môžete prezentovať svoje návrhy printov. Sťahujte bezplatne.