Futbalové hviezdy v „životnej“ forme

A čo keby mali tak o päťdesiat kíl viac? Podobnú otázku si zrejme položil ilustrátor Fulvio Obregon, ktorý pochádza z Columbie. Ako odpoveď sa rozhodol vytvoriť ilustrácie, na ktorých môžeme vidieť hviezdy futbalových štadiónov akoby sa vrátili zo sústredenia v McDonalds.

Hráčom nechýbajú dvojité brady či vydúvajúce sa brucho, ktoré napína dres do krajnosti. V takejto „mierne“ zmenenej podobe, nám autor predstaví viacero slávnych mien, ktoré boli postrachom trávnikov. Samozrejme, kým sa nedostali do rúk Fulviovi. V tíme snov nájdete Waynea Rooneyho, Lionela Messiho, Cristiana Ronalda (chudák, keby sa videl) aj takého Suaréza, ktorému nechýba žiarivo biely chrup.

0698b25d0cb18d137e39dfb6ea5f52c023ad1a375dc8a9ff03bab456c00e6e5a  e9f2b4e39a11f2e85b58da633b5b4bd1 58a43c95db5f3230a60124e86dec3df4 2859c0f94bfefcce1f218c191cd34a03 2ff6f468228afd7a773af6041617d4e0 8c58437d77e8fe134134a51963b958e6

zdroj: designtaxi.com, behance.net/fulaleo

 

3 comments
  1. nudné, slabé,o ničom všetko je to rovnake len vymenil hlavu, mohol si dať tvorca aspon trošku viac práce s tým..

    1. ono je to hlavne o tej hlave a v pripade ronalda aj ten jeho postoj vynimocny

      na skupinovej “foto” sa prave hodi ze maju rovnake tela :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Splasher ($12.60)

zľava 30% do 23. augusta Dizajnér: Bartek Nowak Vydavateľ: GRIN3 (Nowak) Dátum vytvorenia: 2012
pokračovanie článku

Aj takto sa dá využiť 3D v grafickom dizajne

Nasledujúce postery dokazujú, že grafický dizajn nemusí byť len obyčajná fotografia. Ak premýšľame o grafickom dizajne, prvá myšlienka sa nám…
pokračovanie článku

InDesign tip 9: Nejen velikosti stránek

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…
pokračovanie článku

Konica Minolta predstavila novinku AccurioLabel 400

Trh s tlačou etikiet sa v posledných rokoch výrazne zmenil. Narástol dopyt po väčšej variabilite, personalizácii a zušľachteniu s cieľom zviditeľniť značky alebo jednotlivé produkty. A práve na inovácie v oblasti trendov a etikiet sa v posledných rokoch výrazne zamerala aj Konica Minolta, ktorá tento rok v júni na európskom trhu predstavila svoju novinku pre oblasť digitálnej tlače – AccurioLabel 400.