Možno si ešte spomeniete na minuloročnú kauzu, v ktorej aplikácia zameraná na varenie a plánovanie jedál Prepear čelila problémom zo strany Apple, ktorému sa logo zdalo príliš podobné k ich vlastnému. Celý spor teraz priniesol prekvapivé rozuzlenie.
Naplniť súčasne potreby tlačiarov nie je vôbec jednoduché. Nové zariadenia musia byť inovatívne, efektívnejšie, prinášať rýchlejšiu a lacnejšiu tlač čo do kvality, objemu aj zušľachtenia. Svoje o tom vie aj košický výrobca samolepiacich etikiet a zmrštiteľných návlekových etikiet tzv. shrink sleeves – ALFOPA. Tá na základe dobrých skúseností rozšírila portfólio svojich zariadení o novinky z dielne Konica Minolta.
Klienti bánk sa ocitajú pod paľbou telefonických podvodníkov. Horšie je, že sú čoraz dômyselnejšie. Slovenská sporiteľňa aktuálne eviduje už desiatky takýchto pokusov o zneužitie. Aby ľudí varovala, popísala scenár celého podvodu.