Filmový festival Sundance má novú identitu

Projekt ukazuje, že aj malé štúdio vie realizovať zadanie pre veľkú značku.

Čítajte e-maily

Projekt začal vcelku netypicky a úsmevne. Počas bežného pracovného dňa pristál v inboxe štúdia mail s ponukou spolupráce na vizuále festivalu. Dizajnéri ho pôvodne pokladali za fake, kým si nepozreli odosielateľa – bol ním známy creative director Sundance. Dvojčlenné Studio Lowrie (Mike White a Callin Mackintosh) sa teda pustilo do práce a pripravila podľa zadania 3 cesty.

Mike a Callin sa pri prezentácii rozhodli ísť v tejto favorizovanej ceste ďalej už v prezentácii, keď namiesto zadania “navrhnúť 4 až 5 aplikácií pre každú z 3 ciest”, vytvorili približne štyri desiatky ukážok toho, ako by nimi prerefované riešenie mohlo vyzerať. A vyzerá to tak, že sa oplatilo, pretože práve tento koncept klienta oslovil najviac.

Výrazne minimalistické alebo minimalisticky výrazné?

Festival nie je exkluzívnou akciou pre vyvolených, ale otvára svoje brány každému návštevníkovi, ktorí sa rozhodne kúpiť si lístok a pricestovať. Sundance chce byť miestom, kde a ľudia stretnú a zdieľajú radosť z kvalitnej tvorby. Túto myšlienku spojenia a oslavy chceli dizajnéri komunikovať aj svojím návrhom.

Ten je úderne stručný pokiaľ ide o výrazové prostriedky. Postavený na typografii, ktorú rovnocene dopĺňa viacero symbolov. Tie vyjadrujú rôzne veci – svetelný lúč z projektoru, reakcia ľudského oka na svetlo a samozrejme, Slnko.

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť