Na začiatku bol výskum čajovej spoločnosti Twinings Infusions, zameraný na skúmanie hladiny optimizmu vo svete. Jeho závery preukázali, že aktuálne existuje klesajúci trend, čo je pochopiteľné pri pohľade na aktuálne dianie. A tak sa v Twinings Infuisions rozhodli s tým niečo urobiť.
Spoločnosť sa spojila s PANTONE Color Institute, aby vyvinula farebný odtieň, ktorý by sám o sebe robil ľudí šťastnejších. PANTONE vybranú farbu pomenovalo príhodne Natural Optimism. Ide o nový odtieň modrej, ktorá má v ľuďoch evokovať dojem modrej oblohy.
Podľa viceprezidenta inštitútu sa odtieň vyznačuje asociáciami s jarou a letom, kedy sa príroda prebúdza a neskôr naplno žiari vo svojej farebnosti.
Čo hovoríte na Natural Optimism vy? Pôsobí na vás pozitívnym dojmom?
zdroj: designtaxi.com