Mermelada Cientocuatro° – džemy z iného uhla

Značka remeselných džemov Mermelada Cientoquatro a zaváranín experimentuje s novými chuťami a kombináciami. Tento prístup sa odráža aj v brandingu.

Za značkou 104° stojí renomovaný šéfkuchár Carlo Mitchel. Pre jeho produkty vyrábané z lokálnych surovín navrhlo španielske štúdio Diego Gallego obalový dizajn, ktorý sa od väčšiny konkurencie líši už pri zbežnom pohľade na regál.

Dominantným prvkom obalu je paradoxne veľmi subtílne stvárnený uhol 104° na inak jednofarebnom podklade. Trojčíslie je upravené na mieru s pospájanými číslicami. Okrem výrazného názvu v číselnom prevedení obsahuje etiketa aj doplnkový textový názov a vymenované prísady, ktoré tvoria základ džemu.

Na obale by ste ťažko hľadali šťavnaté ovocie či iné obvyklé prvky pre tento druh produktu. Podobne ani farebná paleta neslúži na kódovanie jednotlivých príchutí. Je skôr určitým doplnkom, kde je konkrétny odtieň vždy zladený s farbou džemu v pohári, ktorému tak pomáha vystúpiť do popredia.

Zadná strana s doplnkovými informáciami

zdroj: Diego Gallego

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Fortuna de Luxe. Organic Vodka

Koncept nadřazenosti je ten nejlepší pro vyjádření podstaty moci. Hlavní postavy projektu jsou obrovské velryby. Ve zvířecím světe,…
pokračovanie článku

Nenápadne zaujímavá identita rodinnej optiky DOYLE

Optika, ktorá vznikla ešte v roku 1978, nedávno prešla vkusným redizajnom. Základ novej identity minimalistické logo, subtílne farby a element fotografie.
pokračovanie článku

Font dňa – Ounce

zľava 75% do 30. apríla