Módna značka nedávno aktualizovala svoje logo. A to celkom neobvyklým spôsobom.
Menej je niekedy viac
Nové logo rozvíja ideu zo svojho predchodcu, v ktorom bolo prítomné zrkadlovo obrátené “s”. Po novom sa okolo horizontálne obrátili “na druhý bok” všetky písmená z názvu. Interne realizovaný redizajn značka vníma ako bezprecedentný a inovatívny v zmysle prvého logotypu na svete, ktorý je permanentne reverzný.
Myšlienka zrkadlovo otočeného loga je možno rebelská, ale na druhej strane decentné a menej nápadné “s” malo v určitom zmysle väčšiu iskru a dávalo logu ten správny šmrnc a vtip. Pretože, keď otočíte celé slovo, je tento vtip zrejmý už z kilometra a stráca sa to napätie a prvok prekvapenia, ktorý by v logu s takouto ideou nemal chýbať.
Pôvodné logo
Nové logo
Skvelé pozadie pre selfie
Nové logo okrem zrkadlenia prichádza aj s novým písmom, ktoré je využívané aj v komunikácii textov a sloganov. Ktoré sú, mimochodom, tiež vysádzané zrkadlovo. Skrátka v duchu hneď prvého “Stop making sense.” Treba ale uznať, že toto riešenie skvele vyznie v rámci selfie záberov, kedy reverzné nápisy “start making sense”.
Spustenie novej identity sprevádza kampaň, na ktorej značka spolupracovala s holandským We are Pi. Tej dominujú už spomínané slogany, či logo na podklade čierneho pásu, pod ktorým sú patterny v základných farbách. Celkový dojem je tak trochu generický a človek má pocit, že to tak nejak už videl.
Čo hovoríte na redizajn vy? Páči sa vám? Zaujal vás nápad?
zdroj: desigual.com, underconsideration.com