Nový rok sa pomaly rozbieha a s ním prichádzajú aj prvé redizajny. Z veľkých značiek sa pre zmenu po BBC3 rozhodol aj Bing.
Webový prehliadač od Microsoftu, resp. jeho logo, bolo aj v minulosti charakterizovaný hranatým vzhľadom. Tento motív sa objavil už v roku 2013. Čo sa týka samotného výzoru loga, zmeny sú skôr kozmetické. Ich účelom je zlepšiť čitateľnosť a zrozumiteľnosť kľúčového symbolu vizuálnej identity.
Vývoj loga od roku 2009
Logo z roku 2013 bolo vnímané ako ťažko čitateľné
Podľa Rika van der Kooia vicerprezidenta Microsoftu pre reklamné a publikačné riešenia bude Bing pokračovať v neustálom napredovaní a zlepšovaní. Túto skutočnosť má odrážať aj aktualizovaný, vylepšený symbol. Okrem neho je novinkou v rámci vizuálu prehliadača Bing aj veľké začiatočné B, či farba. Tá sa zmenila zo žltej na zelenú.
Ako sa vám páči nové logo Bing? Vnímate redizajn ako opodstatnený?