Bing prichádza s updateom loga

Nový rok sa pomaly rozbieha a s ním prichádzajú aj prvé redizajny. Z veľkých značiek sa pre zmenu po BBC3 rozhodol aj Bing.

Webový prehliadač od Microsoftu, resp. jeho logo, bolo aj v minulosti charakterizovaný hranatým vzhľadom. Tento motív sa objavil už v roku 2013. Čo sa týka samotného výzoru loga, zmeny sú skôr kozmetické. Ich účelom je zlepšiť čitateľnosť a zrozumiteľnosť kľúčového symbolu vizuálnej identity.

129427-2_bing-logo

Vývoj loga od roku 2009

binglogo

Logo z roku 2013 bolo vnímané ako ťažko čitateľné  

Podľa Rika van der Kooia vicerprezidenta Microsoftu pre reklamné a publikačné riešenia bude Bing pokračovať v neustálom napredovaní a zlepšovaní. Túto skutočnosť má odrážať aj aktualizovaný, vylepšený symbol. Okrem neho je novinkou v rámci vizuálu prehliadača Bing aj veľké začiatočné B, či farba. Tá sa zmenila zo žltej na zelenú.

Ako sa vám páči nové logo Bing? Vnímate redizajn ako opodstatnený?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.