Ach, tie obaly: Spicy Ass Beer

Pivo šmrncnuté thajskými koreninami má vizuál, ktorý padne do oka.

Dizajn piva od Samanthy Kruegel využíva kontrastnú kombináciu tmavého podkladu a etikety v jednej farbe, na ktorej vidno hravú typografiu, doplnenú o vhodné ilustrácie. Bilingválne etikety na prvý pohľad evokujú uvoľnenosť ako základný rozmer celého brandu.

Osobným favoritom sú fľaše s uškom, kde naplno vynikne farebne strohy no svieži dizajn.

zdroj: Packaging of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aký obal zaujme spotrebiteľa?

Spotrebitelia pri nákupe niekedy veľmi nerozmýšľajú a často si vyberú len produkt, ktorý má zaujímavý obal.
pokračovanie článku

Najrýchlejší certifikovaný digitálny nátlačok

Digitálny nátlačok je základným kontrolným a schvaľovacím prvkom v procese vzniku tlačoviny. V dnešnej uponáhlanej dobe často na certifikovaný digitálny nátlačok…
pokračovanie článku

Psychológia farieb v marketingu

Či už premýšľate, akou farbou vymaľovať kanceláriu, alebo hľadáte spôsob ako na redesign obchodných priestorov, vybrané farby môžu…