A ako Assonance – nová vizuálna identita od Graphéine

Parížske štúdio Graphéine, o ktorom sme už v minulosti písali, najnovšie navrhlo túto zaujímavú vizuálnu identitu, ktorá sa sústreďuje okolo výrazného loga a pestrej série plagátov.

Identita vznikla pre zmiešaný spevácky zbor ESPE – Assonance Choir. Práve písmeno A z názvu inštitúcie a prvok notovej osnovy sú stavebnými prvkami už spomínaného loga, ktoré sa prelína aj jednotlivými plagátmi a zjednocuje ich tak do jedného celku.

Každý z plagátov pritom využíva motív klasickej maľby, ktorý napovedá viac o téme konkrétneho koncertu. Pozrite sa ako to vyzerá priamo na papieri:

grid-poster-1170x1200  triumph-of-venus-1170x1200 05-vivaldi-venice-poster-music-design2-1170x1200 stabat-mater-poster-1170x1200 04-requiem-poster-san-sebastian2-1170x1200 carmen-poster-web-1170x1200 cavalini-poster-1170x1200 07-requiem-mozart-poster3-1170x1200 08-sadko-poster-1245x1200

 

 

zdroj: weandthecolor.com

grapheine.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ku káve – Filmové plagáty

Portál From Up North dal dohromady pestrú zbierku plagátov na tému filmy. Rôzne prístupy k ilustrácii a grafike majú spoločné…
pokračovanie článku

Starodávné japonské umění půjčování si jako únik z reality lockdownu

V Japonsku existuje termín čínského původu zvaný Shakkei, který doslova znamená „vypůjčená krajina“ – princip začlenění krajiny pozadí do kompozice zahrady. Právě tento sentiment tvoří základ nejnovější série June Mineyama-Smithson Lockdown Mindscape.