Ako vyzerá kečup očami umelej inteligencie? Heinz to zistil za nás

Nedávno sprístupnená umelá inteligencia DALL-E od OpenAI umožňuje generovanie vizuálov a tým aj experimentovať s technológiou novým, kreatívnym spôsobom. Vyskúšal si to aj svetoznámy výrobca kečupu.

Heinz sa tak pridal k ďalším spoločnostiam či médiám, ktoré už službu DALL-E stihli využiť, a výsledok sa stal súčasťou už existujúcej kampane s titulom Draw Ketchup. V rámci nej Heinz požiadal ľudí z 18 krajín, aby nakreslili slovo kečup. Teraz sa k slovu, či presnejšie plátnu, dostala umelá inteligencia.

Zadaním bolo vytvoriť umenie, ktoré znázorňuje obľúbenú prísadu (resp. prílohu) k jedlám. V inštrukciách boli kľúčové slová ako “ketchup”, “ketchup art”, “fuzzy ketchup”, “ketchup in space” či dokonca “ketchup renaissance”. DALL-E prišla s nasledovnými výtvormi:

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fotoreport: iPad Pro kreatívne a produktívne

V utorok 10. mája sa v priestoroch Austria Trend Hotel uskutočnil zaujímavý event organizovaný iStores Apple Premium Reseller. Návštevníci mohli bližšie…
pokračovanie článku

Fontador top písma teraz v akcii!

Dnes by sme vám chceli dať tip na balík fontov od renomovaného štúdia Fontador. Jeho autori vám ponúkajú…
pokračovanie článku

PANTONE farba roka 2013

Vedeli ste, že PANTONE farbou roka 2013 je PANTONE 17-5641 Emerald?