Ako si poskladať reklamnú agentúru

4. marca 2014, 18:00
Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, Bratislava

O tom, aké to je založiť si vlastnú agentúru a na čo všetko musíte pri tom myslieť, nám príde v utorok porozprávať spoluzakladateľ prvej crossline reklamnej agentúry THIS IS LOCCO, Tomáš Rosputinský.


Témy:
Ako si vyskladať kreatívny tím.
Aký má byť líder agentúry.
Prečo je dôležitý obchodník.
Je každý copywriter rovnaký?
Aký je rozdiel medzi dizajnérom a dizajnérom?
Aký rozdiel medzi juniorom a seniorom.
Stážisti ako kultúrny fenomén.
Koľko potrebuje agentúra klientov? Počet verzus veľkosť klientov.
Dá sa ustrážiť workflow?
Čo treba trackovať a čo treba analyzovať.
Atmosféra, agentúrne rituály, agency pride. Komunikácia v rámci tímu. Komunikácia s klientmi.
Kde sa dá ušetriť. Kde sa nedá ušetriť. Kde nešetriť.
Ako sa zabávať.
Ako sa (ne)zviditeľniť.
Networking.

Tomáš začínal ako novinár a copywriter. Skúsenosti zbieral aj ako podomový predavač v Londýne. Po niekoľkých rokoch ako kreatívny riaditeľ spoluzaložil prvú crossline reklamnú agentúru THIS IS LOCCO, ktorá si od svojho založenia záskala klientov ako Siemens, VSE či Royal Canin. Tomáš tvorí komunikačné kampane, píše funkčné texty a strategicky radí aj pri viacerých slovenských start-upoch.

Na podujatie je potrebná registrácia vopred: http://www.eventbrite.com/e/ako-si-poskladat-reklamnu-agenturu-tickets-10753436819

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Druhý ročník Sympozia ilustrace ponúkne to naj

Tohtoročné pokračovanie podujatia chce priniesť špičkových hostí aj bohatý sprievodný program. Na čo všetko sa oplatí do Broumova vyraziť?…
pokračovanie článku

Long live the Król

Identita poľského piva sa sústredí okolo výraznéh logotypu, ktorému sekunduje limitovaná farebnosť či estetika hracích kariet.