Ako nedistribuovať svoje logo – Sociálna poisťovňa

Dostala sa nám do rúk distribúcia loga Sociálnej poisťovne a boli sme veľmi prekvapení. Negatívne.

Po rozpakovaní zipu sme mali k dispozícii tieto súbory.

Snímka obrazovky 2013-06-19 o 7.59.19

Word

Snímka obrazovky 2013-06-19 o 8.03.10

Corel

Naštastie šiel otvoriť v Illustratore. Fonty “zabudli” rozbiť do kriviek!

Snímka obrazovky 2013-06-19 o 8.03.45 Snímka obrazovky 2013-06-19 o 8.03.51 Snímka obrazovky 2013-06-19 o 8.04.02

Bmp

Snímka obrazovky 2013-06-19 o 8.04.39

Txt

K tomuto nevieme čo dodať!

Snímka obrazovky 2013-06-19 o 8.04.54

 

 

Čo si myslíte o takto distribuovanom logu Sociálnej poisťovne? 

 

15 comments
  1. Aspoň sa môžu prihlásiť do tej Corelovskej súťaže a ukázať, že aj v “profesionálnej” sfére sa používajú Corelovské nástroje :D S.

  2. Je to krasne. Logo v ciselkovej sustave je neprekonatelna vec. Popri tom su niektori agilni klienti, s ktorymi bezne prichadzame do styku, iba amateri. Nikdy by som neveril ze je take cosi mozne v roku 2013. Ani sa nad tym neda rozculovat, len sa smiat sa ako deticky na zelenej luke s majklom dzeksnom.

  3. Ahojte,

    co nato povedat. Presne jak ste spomenuli “STATNE ZAKAZKY”. Dostanu zato 10 tisice eur a kvalita je jak od chlapca co si prave povedal, ze zacne robit grafiku. Skoda slov.

  4. Ked vidim to txt logo, uz chapem preco to stalo tisice EUR. Tender na logo urcite vyhrala nejaka profesionalna firma, ktora si uvedomuje ako velmi dolezite je v modernej dobe mat logo v txt verzii..

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe Creative Days 2015

Konference Adobe Creative Days je spolupořádána společnostmi Amos Software a Adobe Systems. Zkušení odborníci na produkty a řešení Adobe a partnerských…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Avgoulakia

Věčné dilema. Bylo první vejce nebo slepice? Při nejmenším v případě tohoto obalu chtějí ukrást pozornost rozhodně slepice! Okouzleni…
pokračovanie článku

Let’s Talk About ► PERGRAPHICA® + Whatever N.2

Milí priatelia a fanúšikovia dizajnových papierov, pripravili sme pre vás druhé pokračovanie TALKU Let's Talk About ► PERGAPHICA® +Whatever N.2, ktorého hlavnou témou bude AKTUÁLNA KAMPAŇ „Catching Feels“ vytvorená pre INŠPIRÁCIU kreatívcov, aby ukázala krásu dizajnových papierov PERGAPHICA®, nielen bielych odtieňov, ale aj nových tmavých a hlbokých.