Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Kreatívna agentúra Cheil sa postarala o skvelú kampaň pre JBL. Ide o print, ktorý komunikuje najsilnejšiu stránku slúchadiel – potláčanie okolitého hluku. Agentúra však využila neobyčajný spôsob, optickú ilúziu, ktorá sa pohrá s našou mysľou. Vďaka chytrému využitiu bielej plochy sa podarilo upriamiť pozornosť na slúchadlá. Súčasne však vizuály poukazujú aj na pocit blaženosti všetkým používateľom slúchadiel.

Od plačúcich detí cez štekajúce psy až po kričiace ženy – skvelá kompozícia kontrastov chaosu a pokoja. Neznesiteľný šum bol zablokovaný prázdnym miestom, ktoré predstavuje upokojujúci účinok slúchadiel JBL potláčajúcich hluk.

Kampaň bola natoľko úspešná, že získala 2 bronzové sošky levov na festivale v Cannes v kategórii Outdoor a Print.

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

LOH 2020 Tokio predstavujú logo

Najbližšia letné olympijské hry nás čakajú až o rok. Už teraz však bolo predstavené logo pre tie ďalšie –…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Merrále

Název a design pro výrobky farmy Mitsopoulos Farm – Merrale. Důraz byl kladen na jedinečnou kvalitu a chuť. Název vznikl…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Etrusco pasta

Velmi často se setkáváme s obaly těstovin, které jsou takřka skoro stejné. A to i přesto, že se tvary a velikosti těstovin uvnitř mění. Italská výrobna této tradiční pochutiny se s tím vypořádala po svém – hravě a kreativně.
pokračovanie článku

Discovery má nové logo

Zmena prichádza po dlhom čase, počas ktorého značka používala jedno logo.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Wilderer Gin

Nápoje s příchutí květin růží bývají často zaměřeny spíše na ženské demografické skupiny. Úkolem bylo přepracovat etiketu Wilderer Rose…