Autorkov brandingu je dizajnérka Lilia Quinaud z londýnskej Jones Knowles Ritchie – agentúry, ktorá nedávno rebrandovala Burger King. Lilii chýbala domovská Brazília a ako kompenzáciu sa rozhodla vytvoriť tento osobný projekt. Výsledkom je naozaj výrazný branding kávy.
Od balení cez ďalšie komunikačné výstupy a merch je prestúpený farbami a abstraktnými ilustráciami. Ako prvá však vznikla typografia, ktorá udala tón ďalšiemu dizajnu.
Voľba produktu, pre ktorý Lilia vytvorila branding, nie je náhodná. Práve káva z Brazílie je jednou z vecí, ktorá jej chýba najviac. V rámci projektu vzniklo šesť obalov pre rôzne zmesy organickej kávy.
Farebné obaly a vizuály majú pomôcť (nielen) autorke bojovať so zamračenými dňami, ktoré aj u nás patria k terajšiemu ročnému obdobiu. Najväčšou výzvou pre autorku bolo práve udržanie palety a kombinácií na uzde tak, aby bol výsledok pestrý no stále čitateľný ako celok.
Viac autorkinej tvorby si môžete pozrieť na jej webe.
zdroj: Lilia Quinaud