Ach, tie obaly – Roussas Wine

It’s a studio se inspirovalo vinicemi a jejich rozšiřováním. Tento koncept byl zobrazen na etiketě vína ve snaze abstraktně reprezentovat tvary konkrétní krajiny.

Zdroje: packaging of the world, It’s a studio

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si ovocné vzory s rôznymi motívmi

Dnes pre vás máme tip na vzory s motívmi ovocia, ktoré sa skvele hodia k letnému obdobiu. Dali sme dohromady viac ako 10 rôznych vzorov, aby ste ich nemuseli hľadať.
pokračovanie článku

Dr. Waldhart – identita expedičného lekára

Vybudovať, posilniť či oživiť značku nepotrebujú iba rôzne spoločnosti a podniky. Identita je rovnako dôležitá aj pre jednotlivca, ktorý…
pokračovanie článku

Víťaz vs. finalista: dve podoby identity pre Múzeum Varšavského geta

Historické múzeum, v ktorom aktuálne prebieha rozsiahla rekonštrukcia, plánuje svoje brány otvoriť v roku 2023 – presne 80 rokov od Varšavského povstania. Už teraz však hľadalo novú vizuálnu tvár. Pozrite si dvojicu návrhov, ktoré sa na subjekt pozerajú rôznym spôsobom.
pokračovanie článku

Žufánek mění design

Lihovar Žufánek uvádí na trh svou redesignovanou hlavní produktovou řadu. Ke změně dochází po 6 letech. Redesign měla na starosti agentura Little Greta. S ní Žufánek v nedávné době pracoval na designu limitovaných edicí a nyní jí svěřil i klíčovou produktovou řadu ovocných destilátů a likérů.