Minimalizmus. To je pojem, ktorý vystihuje obal tohto jogurtu. Veľa bieleho miesta, ktorému dominuje mono logo značky. Navyše, v tomto dizajne autori museli vyriešiť prekážku v podobe predpisov obalového dizajnu pre konkrétny trh.
Moo Iogurte sú gréckym výrobcom, ktorý ponúka tekuté jogurty, ktoré môžete konzumovať aj bez lyžičky. Svoje výrobky exportujú do rôznych krajín. Medzi nimi je aj Brazília. Práve v tejto krajine však bolo potrebné rešpektovať regulácie obalového dizajnu, podľa ktorých musí predná strana obsahovať takmer všetky informácie o produkte.
Rub a líc
Dizajnéri z mousegraphics si s touto okolnosťou poradili svojsky. Otočili logiku prednej a zadnej strany a vytvorili obal, ktorý aj na zadnej strane prezentuje dominantný podpis značky vo forme monogramu vo farbe príchute .
Na prednej strane toto logo rozšírili o časť, ktorá indikuje dodatočné informácie o konkrétnom nápoji. Pod grafickou zložkou sa nachádzajú všetky povinné údaje. Výsledkom je dizajn, ktorý prednú i zadnú stranu opticky vyvažuje a dodáva im rovnaký význam.
zdroj: mousegraphics.eu