Ach tie obaly: Les Vinificateurs

Dizajn etikiet pre ročník 2021 kombinuje výrazné logo s autentickou písanou typografiou, ktorá má vytvoriť silnejšie spojenie so zákazníkom.

Etikety s minimom prvkov obsahuje iba logo vinárstva, názov konkrétneho vína písaný rukou a chuťový profil. Zámerom bolo vytvoriť obal, ktorý bude pôsobiť prístupne a prehľadne no zároveň bude dostatočne výrazný, aby oslovil nakupujúceho.

Rukou písaný názov vína je umiestnený zdanlivo náhodne cez celý formát tak, že zasahuje aj do loga a ďalších informácií, čím pôsobí autenticky akoby ho niekto iba dopísal na fľašu.

Dizajn obalov pre Les Vinificateurs vytvorilo barcelonské štúdio Atipus.

zdroj: Pentawards

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Jigsaw Cuit

Jigsaw Biscuit vnáší nový styl do koloběhu občerstvení. Jídlu totiž přináší různé kombinace chutí, které vás jen napadnou.…
pokračovanie článku

Novodobí kaligrafovia

Na príklade troch mladých kaligrafov vám ukážeme, že staré umenie ručného estetického tvarovania písma stále prežíva a je využívané…
pokračovanie článku

DTPobchod spouští nový e-shop

Obchod s ponukou všeho potřebného pro grafiky a kreativce přichází s vylepšeným webem a novými funkcemi.