Ach, tie obaly – Hidden Curiosity Gin

Tento dizajn svoju pointu čiastočne skrýva. Presne podľa názvu produktu.

Etiketa má obojstrannú potlač a práve na vnútornej strane, ktorú si človek viac  všimne až neskôr, skrýva pestrú ilustráciu.

Tá pôsobií ako vzor zložený z rôznych rastlín a bylín. Vizuálne je ilustrácia inšpirovaná japonským umením, čo odkazuje na pôvod ingrediencií v tomto nápoji.

Efektný je aj kontrast medzi prednou a zadnou stranou potlače. Vonkajšia časť etikety je biela a nenápadná (ak nerátame výrazný názov značky). Naopak vnútorná hýri farbami a zaujme na prvý pohľad.

 

zdroj: packagingoftheworld.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Seminář: Hodnocení kvality tisku a měření pro nové reference Fogra 51/52

Nové tiskové reference Fogra51/52 s sebou nesou nutnost měřit tiskové parametry jiným způsobem. Jak tato měření provádět a jak je vyhodnocovat – to si prakticky ukážeme s přístrojem v ruce. Zda a jak splňují tiskové archy hodnoty reference Fogra51/52, když se proměří fotometrem eXact.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Zhatva

Zhatva (v překladu sklizeň) je obchod, kde můžete koupit produkty od farmářů. Jedná se o kvalitní výrobky bez chemických přísad.…
pokračovanie článku

Coffee Branding Mock-Up za 29$

Na portáli Creative Market aktuálne môžete nájsť aj mock-up s tematikou kávy. S jeho pomocou môžete svoje návrhy prezentovať v realistickej forme.