Ach, tie obaly – Hidden Curiosity Gin

Tento dizajn svoju pointu čiastočne skrýva. Presne podľa názvu produktu.

Etiketa má obojstrannú potlač a práve na vnútornej strane, ktorú si človek viac  všimne až neskôr, skrýva pestrú ilustráciu.

Tá pôsobií ako vzor zložený z rôznych rastlín a bylín. Vizuálne je ilustrácia inšpirovaná japonským umením, čo odkazuje na pôvod ingrediencií v tomto nápoji.

Efektný je aj kontrast medzi prednou a zadnou stranou potlače. Vonkajšia časť etikety je biela a nenápadná (ak nerátame výrazný názov značky). Naopak vnútorná hýri farbami a zaujme na prvý pohľad.

 

zdroj: packagingoftheworld.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nový dizajn obalov jedla pre IKEA získal prestížnu iF Design Award!

Dizajn reaguje na meniace sa návyky ľudí pri stravovaní a ako podmienku si kladie obal bez prvkov, ktoré nie sú nevyhnutne potrebné. Za jeho podobou stoja dizajnéri zo švédskeho BVD. Nové obaly takisto predstavujú odklon od jednorazových plastov.
pokračovanie článku

Naj logá roku 2013. Doteraz.

Mohlo by sa zdať unáhlené vytvárať zoznamy naj korporátnych identít roku 2013. Na druhej strane je pravdou i to,…