Twister osviežuje svoju identitu

Ikona kúpalísk predstavila novú tvár, ktorá stavia do popredia nezameniteľný nanuk.

Dizajnéri z agentúry Sunhouse pôvodný wordmark prekreslili a zvýraznili v ňom jadro celého brandu, ktorý stojí práve na ikonickej zmrzline. V porovnaní s predchádzajúcou verziou upustili od fotorealizmu a zmnožených obrysových liniek. Update tak pôsobí celkovo ľahšie a viac priamočiaro, ale zachováva si kľúčové znaky, aby sa v mraziacom boxe nestratil.

Ilustrovaný twister lepšie zapadá do wordmarku ako jeho fotografia. Prekreslené w z názvu má odkazovať na špirálovitý tvar polevy. Jej detail slúži po novom aj ako určité orámovanie na balení so zmrzlinou.

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vyberte si farbu – PANTONE Plus

V krátkom videu nižšie sa môžete dozvedieť niečo o novom vydaní vzorkovníkov PANTONE. Teraz obsahujú ešte viac farieb a teda opäť…