Twister osviežuje svoju identitu

Ikona kúpalísk predstavila novú tvár, ktorá stavia do popredia nezameniteľný nanuk.

Dizajnéri z agentúry Sunhouse pôvodný wordmark prekreslili a zvýraznili v ňom jadro celého brandu, ktorý stojí práve na ikonickej zmrzline. V porovnaní s predchádzajúcou verziou upustili od fotorealizmu a zmnožených obrysových liniek. Update tak pôsobí celkovo ľahšie a viac priamočiaro, ale zachováva si kľúčové znaky, aby sa v mraziacom boxe nestratil.

Ilustrovaný twister lepšie zapadá do wordmarku ako jeho fotografia. Prekreslené w z názvu má odkazovať na špirálovitý tvar polevy. Jej detail slúži po novom aj ako určité orámovanie na balení so zmrzlinou.

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Design míří do Zlína

Šestý ročník mezinárodní designérské soutěže mladých tvůrců TALENT DESIGNU 2014 uzavřel přihlášky a má historicky nejvíce přihlášených prací, a to…
pokračovanie článku

Pixelo Black Friday: 30% zľava na všetko!

Black Friday sa blíži a Pixelo, ktorý ponúka množstvo zaujímavých zdrojov pre dizajnérov prináša aj výhodnú ponuku, ktorá platí…