Twister osviežuje svoju identitu

Ikona kúpalísk predstavila novú tvár, ktorá stavia do popredia nezameniteľný nanuk.

Dizajnéri z agentúry Sunhouse pôvodný wordmark prekreslili a zvýraznili v ňom jadro celého brandu, ktorý stojí práve na ikonickej zmrzline. V porovnaní s predchádzajúcou verziou upustili od fotorealizmu a zmnožených obrysových liniek. Update tak pôsobí celkovo ľahšie a viac priamočiaro, ale zachováva si kľúčové znaky, aby sa v mraziacom boxe nestratil.

Ilustrovaný twister lepšie zapadá do wordmarku ako jeho fotografia. Prekreslené w z názvu má odkazovať na špirálovitý tvar polevy. Jej detail slúži po novom aj ako určité orámovanie na balení so zmrzlinou.

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hledáme grafika – Re-Hab

Sme grafické studio malé velikostí, ale velké svým přístupem k projektům i lidem. Za práci dostaneš vždy a včas zaplaceno, dovolená…
pokračovanie článku

Palety na stenu – séria plagátov

Plagát ako forma a médium môže mať množstvo podôb. Od prepracovaných koláží, ilustrácií, či mnohých iných techník a postupov až…