Z divokého západu na štadión
Logotyp prešiel výraznou zmenou. Písmo ako vystrihnuté z WANTED plagátu prišpendleného na stenu salónu sa pretransformovalo do súčasnejšej podoby, ktorá stále do istej miery ctí predlohu, no estetiku divokého západu necháva histórii. Od westernovej podoby sa prešlo skôr na industriálny / športový vzhľad. Wordmark tak pôsobí viac súčasne a dynamicky a oproti stiesnenému predchodcovi aj stabilne – môžu pripomínať hradbu Offensive Linemen hráčov, ktorých je zhodou okolností tiež päť.
Okrem samotného wordmarku identity pracuje aj so symbolmi. Tým primárným je podkova (element ešte z roku 1953), ktorej sekunduje štylizovaná iniciála C. V rámci negative space písmena je prítomná silueta štátu Indiana, odkiaľ klub pochádza. Okrem toho vidno po obvode písmena aj cvočky, ktoré si iniciála “požičala” z podkovy, čím sa oba symboly vzájomne prepájajú. Pokiaľ ide o siluetu Indiany, možno je to už v tak kompaktnom symbole trochu príliš a tento variant tak pôsobí spolu s cvočkami trochu prekombinovane. Do tretice je tu ešte historický emblém, tzv. Buckling Horse, ktorý si Colts ponechajú pre retrospektívne kampane a materiály.
Autorom nového wordmarku a celej identity sa podarilo asi to najdôležitejšie. Zavesiť laso na kliniec a predstaviť vizuál futbalového klubu, ktorý ho funkčným spôsobom posúva do ďalšej etapy jeho existencie.
Wordmark: starý vs. nový
Zľava doprava: primárny, sekundárny a historický symbol
Explikácia symbolu
Farebnosť
Aplikácie na dresoch a prilbe
zdroj: Colts