Štýlové Cold brew vo vínnej fľaši pre workoholikov

Ako sa pozná správny workoholik? Namiesto jedného loga ich navrhne rovno desať.

Dizajnérska insomnia

Tak to urobili v moskovskom štúdiu The Clients, keď navrhovali obal pre cold brew kávu balenú vo vínových fľašiach. Naservírovali preto klientovi už spomínanú desiatku log, desať dizajnov etikety, darčekovú krabicu, pivné plechovky, obaly na zrnkovú kávu…. Podložky pod poháre. Odznaky. Nálepky. Baliaci papier. Plagáty. Set nálepiek pre apku Telegram. Zabudli sme na niečo?

Identita ako taká spája viacero prvkov z rôznych svetov. Komplexná ilustrácia, štylizovaná flat ilustrácia, chlapík z IKEA návodu, dynamická typografia… To je niekoľko vecí, ktoré sa objavujú a premiešavajú v brandingu Workaholic. Všetko prepája limitovaná farebná paleta ružovej, čiernej a príležitostne modrej.

Vidno, že celá “workholik téma” dizajnérov bavila, čo dosvedčuje aj záver ich opisu k projektu: Teraz máme tak trochu pocit, že by sme mali začať odznova.

Čo hovoríte na túto odviazanú identitu?

zdroj: The Clients

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logá, ktoré hrdo nosíme

Poznáte značku oblečenia, ktorá vsadila na minimalistický dizajn a silu svojho loga? Z loga sa stal symbol, ktorý na sebe…
pokračovanie článku

Futbalové zostavy na elegantných plagátoch

Angličan Sean Ford navrhol sériu plagátov zo zostavami tímov hrajúcich na Euro 2016. Minimalistické vizuály majú šancu potešiť…
pokračovanie článku

Frýdek-Místek na novej vizuálnej vlne

Mesto Frýdek-Místek nedávno predstavilo novú identitu. Jej hlavným motívom je dvojica vlnoviek. Víťazný návrh vzišiel z dvojkolovej súťaže.