Štýlové Cold brew vo vínnej fľaši pre workoholikov

Ako sa pozná správny workoholik? Namiesto jedného loga ich navrhne rovno desať.

Dizajnérska insomnia

Tak to urobili v moskovskom štúdiu The Clients, keď navrhovali obal pre cold brew kávu balenú vo vínových fľašiach. Naservírovali preto klientovi už spomínanú desiatku log, desať dizajnov etikety, darčekovú krabicu, pivné plechovky, obaly na zrnkovú kávu…. Podložky pod poháre. Odznaky. Nálepky. Baliaci papier. Plagáty. Set nálepiek pre apku Telegram. Zabudli sme na niečo?

Identita ako taká spája viacero prvkov z rôznych svetov. Komplexná ilustrácia, štylizovaná flat ilustrácia, chlapík z IKEA návodu, dynamická typografia… To je niekoľko vecí, ktoré sa objavujú a premiešavajú v brandingu Workaholic. Všetko prepája limitovaná farebná paleta ružovej, čiernej a príležitostne modrej.

Vidno, že celá “workholik téma” dizajnérov bavila, čo dosvedčuje aj záver ich opisu k projektu: Teraz máme tak trochu pocit, že by sme mali začať odznova.

Čo hovoríte na túto odviazanú identitu?

zdroj: The Clients

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pocta Alfredovi Hitchcockovi

Francúz Jean-Baptiste Lefournier, vystupujúci aj pod menom Ghostlayer, sa v sérii filmových sekvencií rozhodol vzdať poctu dvom perfekcionistom –…
pokračovanie článku

Shutterstock ponúka 10% zľavu

Ponuka pre celý katalóg fotobanky platí do konca mesiaca. Môžete si tak vytvoriť zásobu pre tvorbu vizuálov.
pokračovanie článku

Ekoplagát v Žiline stále kráča ďalej

Na jeseň tohto roku sa v Žiline uskutoční už 13. ročník Ekoplagátu, medzinárodného trienále, ktoré predstavuje širokej verejnosti najnovšie trendy…