Thesis Beer: Pivo, ktoré obchádza klišé oblúkom

Malý remeselný pivovar z Minnesoty spojil sily s dizajnérmi z Buddy Buddy a výsledkom je zábavná a komplexná identita.

Buddy Buddy okrem prípravy všetkých vizuálov pomohlo Thesis pomenovať brand, definovať jeho víziu a pozíciu na trhu a vdýchnuť novej značke život. Aj prostredníctvom výraznej identity.

Tá stojí na pestrých pasteloch, typografii a plochových ilustráciách so skratkovitou estetikou. Spojenie týchto prísad vytvára svieži celok, ktorý značku odlíši od väčšiny konkurencie už na prvý pohľad.

Dizajnéri okrem povinnej jazdy vo forme obalov produktov či podpivníkov navrhli aj také veci ako dizajn malieb exteriéru aj interiéru prevádzky, vývesných štitov a dokonca obkladačiek (ktoré fungujú ako patterny).

zdroj: The Dieline, Buddy-Buddy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dizajn Kiosk

Študenti a absolventi Katedry vizuálnej komunikácie vás pozývajú na akciu Dizajn Kiosk! V utorok 15. 9. na Dobrom trhu nájdete u nich nielen…
pokračovanie článku

Dvě Pantone barvy roku 2021 vyhlížejí zářnější budoucnost

S velkým očekáváním Pantone konečně odhalilo barvu roku. Komunita si totiž docela dlouho dělala srandu z toho, jaká barva by to měla být – barva chladné jednorázové modré roušky nebo drsný odstín hnědé?